حجت‌الاسلام رضا علیزاده:

قیامت سلیمانی ثمره اخلاص، شجاعت و تدبیر بود/ فتنه جدایی مردم از ولایت در دستور کار دشمنان نظام است

امام جمعه بخش بهمن: اخلاص، شجاعت و تدبیر را از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی عنوان کرد و او را قهرمان شکست استکبار برشمرد.
کد خبر: ۹۴۰۳۵۸۶
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام رضا علیزاده در خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، اظهار کرد: فتنه در همه اعصار وجود داشته، ولی علاج آن بصیرت است؛ لذا بصیرت داشتن و بصیرت افزایی مهم‌ترین مسئله در مواجهه صحیح با پدیده‌ها و رویداد‌های مختلف سیاسی و رسانه‌ای است.
امام‌جمعه بخش بهمن ادامه داد: کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که اعتمادی را که مردم ایران نسبت به نظام جمهوری اسلامی دارند نسبت به نظام حکومتی خود داشته باشند. اعتماد به نظام از این بهتر و روشن‌تر نمی‌شود.
فتنه جدایی مردم از ولایت در دستور کار دشمنان نظام است
حجت‌الاسلام علیزاده با تأکید بر اینکه پختگی اجتماعی و سیاسی مردم از پیامد‌های مثبت فتنه، است، افزود: فتنه موجب می‌شود که چهره منافقین بر ملا شود. همان‌گونه که چهره آن‌ها را در فتنه ۸۸ بر ملا کرد و به مقاصد خود نرسیدند، امروز فتنه گران به دنبال جدایی مردم از ولایت هستند که به فضل خدا به آن نیز نخواهند رسید.
قیامت سلیمانی ثمره اخلاص، شجاعت و تدبیر بود
علیزاده در ادامه ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ابراز کرد: انسان تراز عصر غیبت، انسان ولایی است و شهید سلیمانی جامع سه رکن انسان ولایی یعنی ارتباط با ولی، ارتباط با مردم و جهاد و درگیری با دشمن بود. ایشان سرباز و مطیع ولایت بود، در همه عرصه‌ها مخصوصاً حوادثی مثل سیل و زلزله میان مردم بود ضمن اینکه همه عمرش در میادین جبهه و جهاد گذشت که امروز نامش هم لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد.
وی اخلاص، شجاعت و تدبیر را از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی عنوان و او را قهرمان شکست استکبار برشمرد و تصریح کرد: حاج قاسم در زمان حیات استکبار را شکست داد، اجازه نداد آمریکا در عراق و سوریه به مقاصد خود برسد و تمام معادلات آن‌ها را در منطقه بر هم زد تا اینکه او را به شهادت رساندند. پس از شهادت هم با تشییع میلیونی که در ایران و عراق از پیکر مطهر سردار سلیمانی شد، باز هم شکست دیگری برای دشمن ثبت شد.
بازی مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا برای جنگ هراسی
خطیب جمعه بخش بهمن ابرار کرد: در روز‌های گذشته خبر‌های مختلفی مبنی بر تهدید ایران توسط رژیم صهیونیستی برای حمله و تخریب مراکز هسته‌ای ایران منتشر شده و حکایت از این دارد که رژیم صهیونیستی درصدد حمله به مراکز حساس امنیتی نظامی و علمی ایران است.
حجت‌الاسلام علیزاده اذعان کرد: از سوی دیگر هم کشور‌های اروپایی بازی‌هایی را شروع کردند که روند مذاکرات را سنگین و کُند کنند تا به نتیجه نرسد. در داخل کشور هم با فضاسازی و التهاب مصنوعی در بازار سرمایه ارز، دلار و سکه، ذهن و درک مردم را تحت‌فشار قرار داده‌اند؛ اما باید بدانند هرگونه فضاسازی و شانتاژ در خارج از مذاکرات وین، منجر به عقب‌نشینی ایران از مواضع منطقی خود نخواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار