خبرهای داغ:
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا؛

پیام حماسه ۹ دی، استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه های مختلف کشور است

حجت الاسلام ادیانی گفت: ۹ دی این پیام را به مسوولان داد که اگر به مردم و جوانان و ظرفیت های داخلی تکیه کنند هیچ کار سختی وجود نخواهد داشت و این پیام را دارد که می توان با اتکا به ظرفیت مردم تمام مشکلات را حل کرد و بر طراحی هوشمند توزیع دشمن فائق آمد و با دست خالی بر دشمن پیروز شد.
کد خبر: ۹۴۰۳۵۵۲
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در تجمع ۹ دی که با حضور گسترده مردم ولایت قزوین در گلزار شهدای قزوین برگزار شد بیان کرد: قزوین مهد دانش و بصیرت است و مردم قزوین پیشتاز بصیرت و جهاد هستند. قزوین شهری است که بنام شهید رجایی و سید آزادگان شناخته می شود. قزوین تکه ای از زیبایی خدا در زمین است. شهری که افراد آن موثر در حرکت و تحول هستند.

وی گفت: این اجتماع باشکوه با حضور مردان و زنان و در پیشاپیش مسوولان و روحانیت و نیروهای فداکار قوای مسلح سپاه سرافراز، ارتش قهرمان و انتظامی مجاهد راه خدا و همه دلدادگان مکتب ولایت در کنار این آستان مقدس حضور یافتند تا یکبار دیگر عهد و پیمان و حضورشان را به اثبات برسانند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار کرد: جهاد انواعی دارد و یکی از انواع آن، جهاد تبیین است که ائمه در ایام زندگی نقش جهاد تبیین را عملی کردند. حضرت زهرا(س) در کنار مبارزات پیامبر و بعد از رحلت او برای دستیابی به حکومت جهاد تبیین داشت. حضرت زینب کبری(س) در کنار حضور در جهاد نظامی و در روز حادثه عاشورا و بعد از این فاجعه تاریخی، جهاد تبیین داشت.

حجت الاسلام ادیانی عنوان کرد: یکی از رویدادهای مهم که از بستر حضور مردم ایجاد می شود و جهاد تبیین را به عرصه رسانده همین حضور در ۹ دی است.این مبارزات مستمر ۲۵۰ ساله و در ادامه آن با حضور علمای راستین در بهمن ۵۷ به پیروزی رسید و امام راحل در ششمین سالروز پیروزی فرمودند؛ خاضعانه از این براهین پروردگار نسبت به ملت ایران سپاسگزارم اما ملت شریف بدانید که با پیروزی انقلاب و ادامه آن همه توطئه ها و محاسبات دشمنان و حسابگران نقش بر آب شد چرا که در پندار آنها هیچ ملتی بدون وابستگی به غرب نمی تواند دوام بیاورد.

وی افزود: روزگاری باور دشمنان این بود که انقلاب بدون وابستگی به غرب پیروز نمی شود اما انقلاب ملت ایران به جهان ثابت کرد که با وجود تمام مشکلات و توطئه‌های دشمنان این انقلاب پابرجاتر و عمیق تر شد. ایده دشمنان این بود که نظام را سرنگون کنند و با غایله ۷۸ با هدف تخریب جایگاه رهبری و حمله به عمود انقلاب بود که در این پروسه ده ساله با تابلوی خودی، فتنه را طراحی کردند.

این مسوول اضافه کرد: در فتنه ۸۸ برای اولین بار در انتخابات از نماد رنگ استفاده شد و انقلاب مخملی و انقلاب رنگین که در کشورهای دیگر تجربه شده بود به این انتخابات و با تابلوی خودی یک کشور را ساقط کردند که این فتنه از سوی آمریکا و انگلیس حمایت می شد و با فتنه تقلب در انتخابات بر افکار عمومی نفوذ کردند.

حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: با فتنه تقلب در انتخابات دو ماه کشور را ملتهب کردند و دشمن از این حوادث تحریک شد و تحریم هوشمند را به ملت تحمیل کرد. اما وقتی مردم بصیر پی بردند که زیر این فتنه رنگین آمریکا و اسراییل و انگلیس قرار دارند. برخی شهرها و همچنین قزوین پیش از اعلام تجمع به میدان عمل وارد شده و در برائت از این عاملان فتنه، حمایت خود را از ولایت اعلام کردند.

وی یادآور شد: ۹ دی حضور مردمی خالص برای دفاع از انقلاب و ولایت بود. هیچ سازمانی حضور مردم را در این روز طراحی نکرد بلکه حضور مردم آگاهانه و هوشیارانه و با بصیرت و کاملا خودجوش بود. بصیرت یعنی شناخت دشمن و شناخت ترفندهای دشمن. این حضور با تجلی اراده الهی و ایمان مذهبی در ملت ایران بود. وقتی مردم در میدان حضور یافتند بی شک دست خدا یاریگر مومنین شد و این بصیرت و حضور توطئه فتنه گران را خاموش کرد و نتیجه جهاد تبیین همین حضور مردم در ۹ دی بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بیان کرد: ۹ دی این پیام را به مسوولان داد که اگر به مردم و جوانان و ظرفیت های داخلی تکیه کنند هیچ کار سختی وجود نخواهد داشت و این پیام را دارد که می توان با اتکا به ظرفیت مردم تمام مشکلات را حل کرد و بر طراحی هوشمند توزیع دشمن فائق آمد و با دست خالی بر دشمن پیروز شد.

حجت الاسلام ادیانی در ادامه اظهار کرد: پیام حماسه نهم دی این است که رییس جمهور و دولت مردمی و انقلابی، بر جوانان این کشور تکیه کنند. باید باور کرد خدای دوران جنگ، خدای پشت درهای جنگ، خدای عرصه جهاد سخت اقتصادی، سیاسی هم هست و همان خدا می تواند نیازمندان را بی نیاز کند.

وی اضافه کرد: مردم در نهم دی و یوم الله های دیگر اثبات کردند به وظیفه خود عمل کردند و امروز نوبت مسوولان است که به وظیفه خود به درستی عمل کنند و نگذارند طبقه ثروت دیگری بر طبقات دیگر شکل بگیرد.

حجت الاسلام ادیانی گفت: حتی قدرت های مستکبر عالم امروز یک کشور همراه و هم نوا ندارند. امروز به تلاش حاج قاسم، یمن، لبنان و فلسطین جزو استراتژی نظامی جمهوری اسلامی در صدور انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار