خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:

حضور مردم در ۹دی نشانه بلوغ فکری و فرهنگی جامعه در برابر فتنه و نفوذ است

تویسرکان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: حضور مردم در ۹دی و دفاع تمام قد مردم از ولایت فقیه و رهبری نشانه بلوغ فکری و فرهنگی جامعه در برابر هرگونه فتنه و نفوذ است.
کد خبر: ۹۴۰۳۴۶۷
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴

سرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان ضمن گرامیداشت دهه بصیرت اظهار داشت: نصرت الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) و بصیرت مردم در سال ۸۸، فتنه آشوبگران و خواص‌ بی‌بصیرت داخلی را بر همگان روشن کرد و فتنه‌ای که از غرب هدایت می‌شد و با دامن زدن تعداد انگشت شماری از مزدوران و خودفروخته‌های داخلی بر آن، چهره منفور و ذلیل خود را بیشتر به مردم نشان دادند.

وی ادامه داد: مردم بصیر و آگاه، در عرصه‌های مختلف حامی و مدافع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بوده‌اند و حضور مردم در ۹دی و دفاع تمام قد مردم از ولایت فقیه و رهبری نشانه بلوغ فکری و فرهنگی جامعه در برابر هرگونه فتنه و نفوذ است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ضمن تقدیر از حضور مردم شهیدپرور و ولایی شهرستان تویسرکان که دوشادوش همه کشور در دفاع از ولایت در خیابان‌ها حضور داشتند، گفت: همچنان باید حامی ولایت باشیم و از راه این فقیه مجاهد دور نشویم چراکه حمایت از ولایت را خداوند در آیه ۵۵ سوره مائده بر ما تاکید کرده‌ است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات