خبرهای داغ:

برگزاری عصر شعر سردار مهربانی در شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ به همت انجمن شعر کانون بسیج هنرمندان شاهرود، عصر شعر سردار مهربانی در بزرگداشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۳۳۳۶
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج، در این مراسم که با همکاری کانون بسیج جوانان و شهرداری شاهرود در سالن اجتماعات مرکز متاف شاهرود برگزار شد، تعدادی از شاعران اشعاری در وصف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حماسه ۹ دی قرائت کردند.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود در این مراسم در سخنانی با تقدیر از برگزاری این عصر شعر، با تاکید بر اهمیت هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هنر زبان گویا و گیرایی برای عمق بخشی به ارزش‌ها و فرهنگ هاست و باید بسیج هنرمندان ما در این مسیر تلاش مضاعفی را انجام دهند.
او با تاکید بر ایجاد انسجام در بین هنرمندان و برگزاری جلسات منظم در این راستا بر استفاده از ظرفیت هنر در راستای جهاد تبیین تاکید کرد.
در پایان این مراسم با حضور مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان، معاونت‌های بازرسی و فرهنگی هنری سپاه ناحیه شاهرود از شاعران با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.
عباس اعتماد مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود در حاشیه این برنامه هدف از این عصر شعر را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت ایام الله ۹ دی عنوان کرد و افزود: تلاش ما در بسیج هنرمندان عمق بخشیدن به برنامه‌ها و استفاده از زبان هنر متعهد و انقلابی برای تبیین و تعمیق ارزش‌های ناب انقلاب و اسلام است.

عکاس:امیرمحمد اعتماد
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار