مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

حماسه ۹ دی تمام برنامه‌ریزی های دشمنان انقلاب اسلامی را به هم ریخت

زنجان_مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: نمایش بصیرت در حماسه ۹ دی تمام برنامه ریزی های دشمنان انقلاب اسلامی را به هم ریخت و مردم کشورمان پاسخی محکم به زیاده‌خواهی آنان دادند.
کد خبر: ۹۴۰۳۲۴۱
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

حجت الاسلام محمدعلی تیموری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی ، اظهار داشت : از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون،‌ هیچ توطئه و فتنه‌ای علیه انقلاب و جمهوری اسلامی، ‌به بزرگی، پیچیدگی و خطرناکی فتنه 88 طراحی و اجرا نشده است و ‌با گذشت 12 سال از زمان وقوع آن فتنه، همچنان زوایا و لایه‌هایی از آن پنهان و همچنان چهره واقعی برخی از فتنه‌گران برای بخشی از مردم ناشناخته باقی‌ مانده است.

 

حماسه ۹ دی تمام برنامه‌ریزی های دشمنان انقلاب اسلامی را به هم ریخت

وی ادامه داد : ایستادگی و بصیرت رهبر حکیم انقلاب اسلامی در برابر این فتنه عظیم و توطئه بزرگ علیه انقلاب اسلامی و مردم مظلوم از یک سو و برافراشتن پرچم جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی از جانب معظم‌له از دیگر سو، سبب شد تا روز به روز در یک دوره هشت ماهه،‌ حقایق و واقعیت‌ها برای مردم آشکار شود. 

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در حوادث روز عاشورای 88 و حرمت‌شکنی‌های جریان ‌فتنه و جنبش سبز در این روز، صبر مردم را برای تحمل ‌فتنه‌گری‌ها به پایان رسانده بود، تصریح کرد : در این روز مردم ضمن خنثی کردن فتنه دشمنان بیعتی دوباره با ولایت بستند و ‌ایران اسلامی در 9 دی 1388، یکپارچه قیام کرد و علیه فتنه‌‌گران به صحنه آمد و مردم با خلق حماسه‌ای بزرگ و با شعارهای صریح و قاطع خود، ‌با ولایت و رهبری تجدید میثاق کردند . 

 

حجت الاسلام تیموری در پایان با بیان حماسه ۹دی نشان دهنده پیوند امت و ولایت است،تاکید کرد:از این رو تبیین این حماسه مهم برای نسل جوان ضروری است. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار