خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز؛

دشمن شناسی و شناخت فتنه، نیاز امروز جامعه در جنگ نرم است

سرهنگ طاهرخانی گفت: دشمن شناسی و شناخت فتنه، نیاز امروز جامعه در جنگ نرم است.
کد خبر: ۹۴۰۳۱۷۴
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی، اعضای شورای شهر، فرمانده حوزه مقاومت امام جواد(ع) و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان پایه متوسطه دوم دبیرستان پسرانه فردوسیبه همت حوزه مقاومت بسیج امام جواد (ع) برگزار شد.

سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه امام(ع) شهرستان البرز با تشریح و روشنگری فتنه سال ۸۸ بیان کرد: اتفاقات سال ۸۸ و بروز فتنه در این سال باید برای جوانان و نوجوانان تبیین شود و لذا نیاز جامعه امروز شناخت فتنه و عوامل آن است.

سرهنگ طاهرخانی افزود: سردار سلیمانی افتخار جامعه اسلامی و حکومت اسلامی است. حاج قاسم، سال‌ها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه با شیطان و اشرار عالم داشت و سال ها آرزوی شهادت در راه خدا را داشت. اخلاص اولین خصوصیت با ارزشی است که در گفتار و رفتار حاج قاسم جریان داشت.

سرهنگ طاهرخانی با اشاره به سخنان رهبری در مورد حاج قاسم که"من کسی را سراغ ندارم که به دستور مستقیم رییس جمهور آمریکا به شهادت رسیده باشد" بیان کرد: حاج قاسم با خدا معامله کرد نه بنده خدا و خداوند محبّت او را در دل مردم زیاد کرد و سرانجام به سلیمانی عزیز این مقام بالا را رساند و خون پاک او به دست شقی ترین بشر در زمین ریخته شد.

وی در پایان گفت: همه آحاد باید به صورت جهادی و بهره گیری از مکتب شهید سلیمانی ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار