فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

حماسه نهم دی سیلی محکمی به فتنه گران بود

سعید دهقان گفت: حماسه نهم دی سیلی محکمی به فتنه گران بود.
کد خبر: ۹۴۰۳۱۵۲
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرهنگ سعید دهقان بابیان اینکه مردم انقلابی ایران اسلامی در نهم دی ۸۸ بار دیگر ثابت کردند همواره پیرو، ولی فقیه خود بوده و هستند اظهارداشت: ۹ دی تجلی تعهد مردم به ارزش‌های انقلاب بود.
وی با اشاره به فتنه سال ۸۸ تصریح کرد: در فتنه سال ۸۸ دشمنان با توطئه براندازی انقلاب اسلامی و با رمز تقلب موجب ایجاد فضای ناآرام در جامعه شدند، اما با بیداری همه مردم جامعه، هدایت‌ها و رهنمود‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و به احترام و ارزش خون شهدای گرانقدر دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس، این توطئه سرکوب شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با بیان اینکه مردم ایران با خلق حماسه ۹ دی قدرت ایمان و بصیرت خود را به عرصه نمایش گذاشتند گفت: حماسه ۹ دی را می‌توان در ردیف سایر حماسه‌های بزرگ تاریخ کشور از جمله ۲۲ بهمن سال ۵۷ نام برد.
سرهنگ سعید دهقان با اشاره به اینکه ۹ دی حماسه‌ای بود که مردم در برابر دشمنان انقلاب و نظام و ولایت به پاخواسته و حماسه‌ای ماندگار در تاریخ خلق کرده و طومار فتنه را در هم پیچیدند بیان داشت: ۹ دی روزی که تاریخ ساز شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد ادامه داد: مردم در ۹ دی ماه نشان دادند که در مقابل توهین به ارزش‌ها و اصول هرگز ساکت نمی‌نشینند و همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و نسبت به دخالت و نفوذ بیگانگان مانند آمریکا واسرائیل که از فتنه گران دفاع می‌کردند، حساس هستند.
وی همچنین گفت: حماسه ۹ دی تجلی بصیرت دینی و انقلابی مردم ماست و مردم ما در این روز نشان دادند که معیار سنجش در کشور اسلامی ولایت فقیه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار