مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی در یاسوج

مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان در مسجد حضرت ابوالفضل( ع) یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۳۰۴۹
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج در این مراسم سخنرانی کرد و حاج مهدی سلحشور مداح مطرح کشور با نوای محزون خود حال و هوای خاصی به این آیین معنوی بخشید.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم به نقش و جایگاه امنیت برای آرامش در جامعه و همچنین نقش حاج قاسم در امنیت کشور اشاره کرد و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با محو نمودن داعش برای منطقه و دنیا امنیت را به ارمغان آورد.

این مراسم به همت هیئت فرهنگی مذهبی شیفتگان مهدی عج یاسوج،حوزه مقاومت بسیج امام حسین ع ادارات شهرستان بویراحمد،پایگاه های مقاومت بسیج منتظران مهدی (عج) و پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (دامت برکاته) برگزار شد.

مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی در یاسوجمراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی در یاسوجمراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی در یاسوجمراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی در یاسوجمراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی در یاسوج

انتهای پیام

ارسال نظرات