معاون سیاسی سپاه کربلادرگفتگو بابسیج:

جهاد تبیین راه مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن است

معاون سیاسی سپاه کربلا گفت:در جنگ رسانه ها و روایت ها دشمنان به دنبال تحریف و سیاه نمایی واقعیت ها و دستاوردهای نظام هستند که نیاز به جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۰۲۹۳۸
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

جهاد تبیین راه مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن است

خبرگزاری بسیج، جعفری در حاشیه همایش بصیرتی و سیاسی مدیران سیاسی نواحی که در بابلسر برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن گرامیداشت ایام الله ۹ دی، با اشاره به همزمانی ایام فاطمیه با دهه بصیرت، گفت: محور تمامی این حوادث، دفاع از ولایت است.

معاون سیاسی سپاه کربلا به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره جهاد تبیین هم اشاره کرد و افزود:نشست‌های تخصصی بصیرتی سیاسی مدیران نواحی با هدف جهاد تبیین در سطح حوزه و پایگاه‌های مقاومت برگزار شد تا بتوانند از ارمان و ارزش‌های انقلاب و دستاودر‌های نظام دفاع و آن را برجسته کنند.

جعفری در ادامه به جنگ رسانه‌ای و جنگ روایت‌ها هم پرداخت و خاطرنشان کرد:در جنگ رسانه‌ها و روایت‌ها دشمنان به دنبال تحریف و سیاه نمایی واقعیت‌ها و دستاورد‌های نظام هستند که  نیاز  به جهاد تبیین است.

معاون سیاسی سپاه کربلا تصریح کرد: جنگ امروز نه جنگ نظامی است و نه امنیتی بلکه جنگ تبلیغاتی دشمن علیه نظام و انقلاب است که راه مقابله با آن تبیین مسائل است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار