خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار با خانواده شهدای فاطمیون و شهید پورمراد؛

خانواده شهدا آیه های صبر و استقامت در زمین هستند

سرهنگ افروزی گفت: خانواده شهدا آیه های صبر و استقامت در زمین هستند که با توجه به سختی روزگار، مردانی را پرورش داده اند که بی چشمداشتی برای اعتلای وطن و حرم از جان گذشته اند.
کد خبر: ۹۴۰۲۶۶۸
|
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با خانواده ۵ شهید مدافع حرم فاطمیون و خانواده شهید رسول پورمراد دیدار و از آنها دلجویی کرد.

در این دیدار سرهنگ افروزی فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج)ضمن دلجویی از خانواده های شهید مدافع حرم و شهدای تیپ فاطمیون افغانستانی، از صبوری و گذشت آنها تقدیر و تشکر کرد.

سرهنگ پاسدار مهرداد افروزی در این دیدار بیان کرد: رشادت های رزمندگان افغانستانی در قالب لشکر فاطمیون مثال زدنی و کم نظیر بود و همیشه در جبهه مقاومت در خط مقدم در کنار ما بودند.

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: خانواده شهدا آیه های صبر و استقامت در زمین هستند که با توجه به سختی روزگار، مردانی را پرورش داده اند که بی چشم داشتی برای اعتلای وطن و حرم از جان گذشته اند.

سرهنگ افروزی عنوان کرد: پرورش این مردان الهی بی شک در دامان مادران زینبی و فاطمی و تحت تربیت پدران حسینی و علوی بوده و مکتب ائمه(ع) پرورش دهنده نسل انقلابی و ولایتی است.

وی افزود: امروز توجه و دلجویی از خانواده معظم شهدا وظیفه ای همگانی است چرا که این توجه در راستای بزرگداشت پدران و مادران و همسرانی است که همپای شهید خود از گرانبهاترین سرمایه خود گذشته اند تا انقلاب و دین و ارزش های دین در امنیت باشند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها