یکی از فرماندهان دفاع مقدس تأکید کرد:

عملکرد رزمندگان گردان امام حسین(ع) در عملیات«کربلای۴» قابل دفاع است،

رزمنده عملیات «کربلای۴» با بیان اینکه عملکرد رزمندگان گردان امام حسین(ع) در عملیات «کربلای۴» قابل دفاع است،گفت: این رزمندگان خین که قبل از «کربلای۴» ناشناخته بود را ماندگار و نامدار کردند.
کد خبر: ۹۴۰۲۲۹۲
|
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، «اسماعیل نادری» از فرماندهان دفاع مقدس و رزمنده عملیات«کربلای۴» در ویژه برنامه شب خاطره عملیات «کربلای۴» در اراک با اشاره به مجاهدت های انجام شده در این عملیات اظهار کرد: در عملیات کربلای ۴ رزمندگان با مجاهدت و غیرت ایرانی در نبرد با دشمنان رکبه رو شدند و افتخار آفرین است چراکه در این عملیات حتی یک اسیر نداشتیم و هیچ مجروح و شهیدی در دست دشمن نماند.

وی افزود: با تدبیری که در این عملیات انجام شد تمام پیکرهای مطهر شهدا به گونه ای جاگذاری شد که دشمن نتواند به آنها بی احترامی کند و کمترین دسترین دسترسی دشمنان به پیکرهای شهدا نداشتند و رزمندگان این عملیات همه وظایفی که می توانستند برای حفظ حرمت پیکرهای شهدا انجام دهند به خوبی به آنها عمل شد.

رزمنده عملیات«کربلای۴» اظهار کرد: اگرچه عملیات «کربلای۴» در کل یک عملیات ناموفق بود اما رزمندگان گردان امام حسین(ع) خوش درخشیدند و در اجرای ماموریت ها موفق عمل کردند و رزمندگان این عملیات برای حضور موفق در این عملیات همواره در طول تاریخ سربلند هستند.

وی بیان کرد: رزمندگان گردان امام حسین(ع) در عملیات «کربلای۴» با شجاعت و اقتدار و صلابت در این عملیات نقش آفرینی کردند و به اهداف خود دست پیدا کردند.

نادری ادامه داد: ندادن حتی یک اسیر به عراقی ها در عملیات «کربلای۴» یک افتخار بزرگ است و این اتفاق در شرایطی مثل عملیات «کربلای۴» کمتر رقم میخورد و باید به رزمندگان گردان امام حسین(ع) افتخار کرد.

وی اضافه کرد: رزمندگان گردان امام‌حسین(ع) غرورآفرین، شجاعانه و همراه با اعتقادات و عمل صالح در این میدان حضور پیدا کردند و به اهداف خود دست پیدا کردند.

رزمنده عملیات «کربلای۴» با بیان اینکه عملکرد رزمندگان گردان امام حسین(ع) در عملیات «کربلای۴» قابل دفاع است،گفت:  این رزمندگان خین که قبل از کربلای چهار ناشناخته بود را ماندگار و نامدار کردند.

وی خاطر نشان کرد: با حماسه آفرینی رزمندگان گردان امام‌حسین(ع) در عملیات «کربلای۴» یک حماسه بزرگ‌برای ماندگاری خین خلق شد و این نتیجه شجاعت و به کارگیری غیرت واراده های غیرتمند ایرانی است‌.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار