خبرهای داغ:

پیام تقدیر فرماندهان سپاه و انتظامی اسدآباد از حضور حماسی مردم در استقبال از خانواده شهید ترابی

اسدآباد-فرماندهان سپاه و انتظامی شهرستان اسدآباد طی پیامی از حضور حماسی، پرشور و کم‌نظیر و توأم با اخلاص و بصیرت مردم ولایتمدار اسدآباد در مراسم استقبال از خانواده معظم شهید ترابی تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۴۰۱۹۸۹
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ امید علی الیاسی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اسدآباد و سرهنگ افشین یاری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد با صدور پیامی مشترک ز حضور پرشور مردم اسدآباد در آیین استقبال از خانواده معظم شهید «حمیدرضا ترابی» تقدیر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرام بخش و بهجت انگیز خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند.» حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)

حضور بی‌نظیر، مخلصانه و غیر قابل توصیف مردم ولایتمدار دیار سید جمال در مراسم استقبال از خانواده معظم شهید حمیدرضا ترابی نشان از روح اخلاص ، طهارت نفس و صفای باطنی مردم و ارادت و دلبستگی شان به شهدا، ولایت و نظام است.

بی شک این حضور با شکوه نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه حضرت باری تعالی سجده شکر به جا آورد که حقیقتاً این مردم شهیدپرور با این استقبال باشکوه خود نشان دادند که فرهنگ ایثار و شهادت روزبه‌روز در وجود آنها زنده و پایدارتر بوده و خواهد بود.

به عنوان خدمتگزارانی کوچک از حضور حماسی، پرشور و کم‌نظیر و توأم با اخلاص و بصیرت مردم ولایتمدار اسدآباد در مراسم استقبال از خانواده معظم شهید ترابی تقدیر و تشکر می‌نماییم .

انتهای پیام/


ارسال نظرات