مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرودشت:

پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی از اهداف والای تحقق ارزش‌های اسلامی در جهان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرودشت، پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی از اهداف والای تحقق ارزش‌های اسلامی در جهان دانست.
کد خبر: ۹۴۰۱۶۴۶
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام سید علی انصاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرودشت با دکتر بیات پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت دیدار کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرودشت اذعان داشت: ارزش ها و آرمان های انقلابی، اهداف والایی هستند که انقلاب اسلامی در راستای تحقق ارزش های اسلامی در جهان معاصر دنبال میکند.
حضور در صحنه های دفاعی، جمعه و جماعات، انتخابات و راهپیمایی ها، ولایتمداری، مشارکت در امور اجتماعی در امداد رسانی و کمک به محرومان و نجات انسان ها، مبارزه با ظلم و شکستن بت های زر و زور، حرکت در مسیر استقلال کشور، تولی و تبری، امر به معروف و نهی از منکر، ساده زیستی و دوری از تجملات در زوایای گوناگون زندگی فردی،اجتماعی و سازمانی از ارزش ها و آرمان های انقلابی است.
وی گفت: یک کارپرداز و کارمند دولتی که برچسب انقلابی به او خورده باید به این اصول پایبند باشد. و حزب الله واقعی کسانی هستند که به ارزش های دینی و انقلابی پایبندند و با افرادی که با خداوند تعالی و رسول خدا (ص) دشمنی می ورزند دوستی برقرار نمی کنند.

در ادامه دکتر بیات پور بسیج را قلب تپنده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: تداوم انقلاب بدون حضور بسیج بسیار سخت و به تعبیری ناممکن است.
وی گفت: بسیج مولود انقلاب و حاصل تدابیر حضرت امام خمینی(ره) بوده است. و تا زمانی که وجود داشته باشد، ضمانت محکمی برای نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران است.
بیات پور گفت: ما موظفیم از هر تلاشی در جهت پیشبرد اهداف بسیج دریغ نکنیم.

در پایان با حضور مسئول حوزه مقاومت امام خمینی(ره) سرهنگ پاسدار برادر حسن پور، فرمانده پایگاه مقاومت شهدای دولت معارفه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار