خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه حضرت خدیجه (س) شهرستان بهار خبر داد

توزیع ۱۶۶ بسته حمایتی و سبد میوه به خانواده‌ها و نوعروسان نیازمند

بهار-فرمانده پایگاه حضرت خدیجه (س) شهرستان بهار از تهیه و توزیع ۱۶۶ بسته حمایتی و سبد میوه به خانواده‌ها و نوعروسان نیازمند به همت بسیجیان این پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۱۵۴۵
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

منیژه قاسملو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: به مناسبت شب یلدا و طولانی‌ترین شب سال ۱۵۰ بسته حمایتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب و رشته تهیه و بین افراد نیازمند توزیع شد.

وی افزود: همچنین در اقدامی خداپسندانه ۱۶ سبد میوه و کادو (میوه، کیک، مرغ، آجیل و پتو) به همت خیرین بسیجی پایگاه حضرت خدیجه(س) تهیه و به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

فرمانده پایگاه حضرت خدیجه (س) شهرستان بهار ابراز داشت: برگزاری جشن یلدای نوگلان مهد قرآنی پایگاه از دیگر برنامه‌ها بود که در این جشن به نوگلان فعال قرآنی هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

وی عنوان کرد: به منظور جذب جوانان و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در سطح حلقات صالحین و همچنین تشویق جوانان و دانش‌آموزان طرح شهید بهنام محمدی، اردوی فرهنگی و تفریحی سینما برای تماشای فیلم «منصور» برگزار شد.

قاسملو تصریح کرد: دیدار و دلجویی از خانواده شهیدان «سید مجتبی و سید محسن حسینی»، شهید «محمود چراغی» و «رضا طاووسی» در آستانه شب یلدا توسط خواهران بسیجی پایگاه نیز با هدف گرامیداشت مقام خانواده شهدا و قدردانی از جانفشانی شهدا برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) نیز یک رأس گوسفند قربانی و گوشت آن بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار