خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ:

دشمنان امروزه فرهنگ نوجوانان و جوانان را نشانه گرفته‌اند

امام جمعه کبودراهنگ - امام جمعه کبودراهنگ گفت: دشمنان امروزه فرهنگ نوجوانان و جوانان را نشانه گرفته‌‌اند که باید مسئولین هوشیار باشند و با این فتنه‌ها مقابله کنند و از فضای مجازی غافل نشوند.
کد خبر: ۹۴۰۱۵۳۱
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام نقی باقری در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان کبودراهنگ که با موضوع ترویج فرهنگ انقلابی و تشکیل شورای روحانیون برگزار شد، اظهار داشت: در زمان فتنه ۸۸ دشمنان فکر می‌کردند کار انقلاب تمام است، اما با ورود  مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  این فتنه‌ها در نطفه خفه شد.
وی افزود: دشمنان امروزه فرهنگ نوجوانان و جوانان را نشانه گرفته اند که باید مسئولین هوشیار باشند و با این فتنه‌ها مقابله کنند و از فضای مجازی غافل نشوند.

امام جمعه کبودراهنگ عنوان کرد: از دیگر فتنه‌های دشمنان مثل بنزین و آب و رتبه‌بندی معلمین و واکسن بود که مردم با بصیرت و آگاهی و مدیریت مناسب مسئولین با این فتنه‌ها مقابله کردند.

* تکلیف ما ترویج تفکر انقلابی و مدیریت انقلابی در دنیا است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: شهدای ما از جمله سرادر سلیمانی از افرادی ساده زیست بودند که بیشتر زندگی خود را وقف خدمت به مردم و دفاع از میهن کردند.

سردار مهدی ظفری افزود: شهید سلیمانی به فکر تشکیل انقلاب اسلامی جهانی بود که این ویژگی را همه انقلابیون و شهدا دارند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تصریح کرد: ما تکلیف داریم تفکر انقلابی و مدیریت انقلابی را در دنیا ترویج دهیم و یکی از زمینه‌های ظهور امام زمان (عج) همین است.

وی افزود: شورای هماهنگی روحانیون در استان و شهرستان‌ها تشکیل می‌شود تا با همفکری هم برای مقابله با دشمنان و حل مشکلات راهکار‌های مناسب ارائه داده شود.

* برگزاری باشکوه مراسم ۹ دی در شهرستان کبودراهنگ

سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ نیز در ادامه اضافه کرد: وظیفه ما امروز بسیار سنگین است که ارزش‌های دفاع مقدس را ترویج بدهیم و به نسل جدید نوجوانان و جوانان امروزی انتقال دهیم.

یداله ابراهیم خانی با بین اینکه مراسم ۹ دی در شهرستان باشکوه برگزار خواهد شد، افزود:برای مقابله با تهاجم فرهنگی باید  از همه ابزار‌ها استفاده کنیم که یکی از این ابزار‌ها فضای مجازی است که دشمنان از این طریق فرهنگ ما را نشانه گرفته‌اند ما باید دشمنی‌ها را خنثی کنیم و فرهنگ شهادت را ترویج دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار