برگزاری انتخابات شوراهای جهادی در نواحی استان

مسئول مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل گفت:در راستای ایجاد شبکه جهادی و سیاست گذاری و برنامه ریزی اثر بخش در حرکت های جهادی،انتخابات شوراهای جهادی بسیج در شهرستان های استان اردبیل برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۰۱۴۰۸
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

برگزاری انتخابات شوراهای جهادی در نواحی استان

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، مهدی اصلانی زاویه  در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد:در راستای شبکه سازی جهادی و برنامه ریزی اثر بخش برای توسعه کمی و کیفی حرکت های جهادی،انتخابات شوراهای جهادی در ۱۲ ناحیه استان اردبیل برگزار شد.

وی بیان کرد:در این انتخابات ۵ نفر از اعضای حقیقی شوراهای جهادی نواحی متشکل از سرگروه های جهادی بعد از فرایند انتخابات و با رای مسئولین گروه های جهادی نواحی تعیین شدند.

مسئول مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل تصریح کرد:در پیام ۹ ماده ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی،به برقراری ارتباط بین گروه های جهادی،تاکید شده است و شوراهای جهادی بستری برای ایجاد ارتباط و شبکه سازی بین گروه های جهادی نواحی می باشد.

شوراها و مجامع جهادی بدنه مردمی و بازوی مشورتی بسیج سازندگی  

اصلانی افزود:بهره مندی از نظرات صاحب نظران جهادی و احصای مسائل و مشکلات موجود و اولویت بندی و مطالبه آن ها از جمله ظرفیت های شوراهای جهادی است که می تواند در مسیر حرکت های جهادی موثر واقع شود.

وی گفت:شوراها و مجامع جهادی بدنه مردمی و بازوی مشورتی بسیج سازندگی هستند که به دنبال سیاست گذاری و ارائه پیشنهادات و راهکارها برای تحقق پیام ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان گروه های جهادی و بسیج سازندگی هستند.

مسئول مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل عنوان کرد:با حضور شوراهای جهادی نواحی استان طی برگزاری انتخابات،اعضای مجمع جهادگران استان نیز مشخص خواهد شد و فعالیت مجمع جدید استانی نیز شروع می شود.

حرکت های جهادی نقطه امیدبخش در مناطق محروم  

اصلانی با اشاره به ثبت ۲ هزار گروه جهادی از استان اردبیل در سامانه اطلس جهادی،افزود:کیفی سازی حرکت های جهادی و تلاش برای توانمند سازی گروه های جهادی استان از جمله برنامه های اولویت دار مجمع جهادگران است.

وی گفت:گروه های جهادی بسیج علمداران خدمت صادقانه و بی منت به مردم و نقطه روشن و امیدبخش در مناطق محروم هستند که در خط مقدم خدمت رسانی به مردم می باشند.

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل  تصریح کرد:مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل "ما می توانیم"عامل پیشرفت و عزت کشور است و بدون شک روحیه و عمل جهادی نیاز امروز کشور در عرصه های مختلف است‌.

ارسال نظرات
آخرین اخبار