خبرهای داغ:

ایجاد نواحی شهری، موتور محرکه تحول و توسعه شهرداری شاهرود است

شاهرود_استاندار سمنان گفت: شهرداری شاهرود نیاز به ایجاد نواحی مختلف دارد که این مهم موتور محرک مدیریت امور شهری است و به جهت تحقق پیگیری‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۴۰۱۳۰۳
|
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵

ایجاد نواحی شهری، موتور محرکه تحول و توسعه شهرداری شاهرود استبه گزارش خبرگزاری بسیج سید محمد رضا هاشمی، در نشست هم اندیشی و تصمیم گیری پروژه‌های شهری شاهرود با بیان اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، مردمان شاهرود، مردمان با صفا و به واقع معلمان دین و اخلاق هستند، گفت: انشالله با وفاق و همدلی که در بین تمام مسئولان شهرستان و شهر شاهرود وجود دارد، در آینده در بحث توسعه شاهرود و مدیریت شهری، شاهد تحول بسیار خوب و شایسته در خور مردم شاهرود خواهیم بود.
او در ادامه از نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی که در حوزه توسعه متوازن استان و حوزه انتخابیه تلاش و اقدامات بسیار خوبی داشتند تقدیر و تشکر کرده و افزود: نگاه ما، رویکرد رسیدگی و برطرف نمودن موارد و مشکلات مردم در سطح استان در تمامی حوزه هاست که بحث عمرانی و مدیریت امور شهری یکی از این موارد است.
هاشمی اذعان کرد: امروز کارگروه امور زیربنایی ما در سطح استان بروز رسانی شده و پرونده‌های کمیسیون ماده ۵ نیز به صفر رسیده که انشالله با این اقدامات در آینده شاهد تحول بسیار خوبی در حوزه مدیریت شهری در استان خواهیم بود.
او تصریح کرد: در بحث مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان در خصوص خرید اتوبوس ناوگان حمل و نقل شهری و تجهیز و خرید ماشین آلات آتش نشانی و شهرداری مصوبه‌ای در نظر گرفته شده که در قالب ریز پروژه‌ها به زودی ابلاغ خواهد شد.
استاندار سمنان اظهار کرد: ۴۵۰ هکتار زمین در قالب الحاق و تغییر کاربری در ۲۱ شهر استان برای اجرای طرح جهش تولید مسکن آماده سازی شد که از این منظر در سطح کشور جز استان‌های برتر قرار داشته و در صورت اعلام قرارداد و نقشه تیپ واگذاری، آماده شروع عملیات اجرایی هستیم.
او در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: طرح جمع آوری آب‌های سطحی و سیلابی از دیگر مواردی است که در بازدید‌ها مورد بررسی قرار گرفت که با تدوین آن از سوی شهرداری، اجرایی خواهد شد.
استاندار سمنان در پایان گفت: ساخت اقامتگاه‌ها در جاده سلامت، رینگ کمربند سبز، ضرورت انتقال کشتارگاه، مجوز چاه آب خام و جداسازی آب مدیریت فضای سبز شهری، رسیدگی به بحث اداره پست شهر شاهرود، رسیدگی به امور شهرک‌های کوثر و فدک شهر شاهرود، ایجاد فضای سبز در تپه باغ زندان، ایجاد پارکینگ خودرو‌های سنگین و سایر مواردی که در بازدید و نشست هم‌اندیشی مورد طرح قرار گرفت، پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار