خبرهای داغ:

بهره برداری از سایت تخلیه غلات در راه آهن شمالشرق (۱)

شاهرود_با تخلیه اولین محموله غله، کاربهره برداری از سایت تخلیه غلات در ایستگاه راه آهن شاهرود توسط بخش خصوصی آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۰۱۲۶۰
|
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرشاد زادخور مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) گفت: بر اساس درخواست احداث سایت تخلیه گندم توسط بخش خصوصی در گام نخست، سایت تخلیه و بارگیری در مساحت ۳ هزار متر مربع در ایستگاه راه آهن شاهرود توسط شرکت متقاضی احداث و با تخلیه ۴۶ واگن مسقف فله بر محموله گندم از مبدا بندر عباس، این سایت مورد بهره برداری قرار گرفت.
زادخور ضمن تبریک هفته حمل ونقل بیان کرد: این سایت شامل سکوی تخلیه، تجهیزات تخلیه از قبیل بیل برقی، ماشین آلات، نوار نقاله و باسکول جاده‌ای می‌باشد که با افتتاح آن امکان تخلیه محموله‌های گندم، شکر و نهاده‌های دامی در ایستگاه شاهرود امکان پذیر شده است.
او افزود: این سایت که با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال احداث شده است، در فاز اول با انتقال سالانه ۵۰ هزار تن بار ودر فاز بعدی با توسعه سایت، ظرفیت تخلیه یکصد هزار تن بار در سال را خواهد داشت و گام مهمی در جهت ایمنی حمل بار و کاهش تردد در جاده‌ها برداشته شده است.
خاطر نشان می‌شود در آیین افتتاح این سایت که مزین به نام شهید والامقام علی اصغر اشرفی می‌باشد، فرماندار ویژه شاهرود ومعاون استاندار، مدیر کل غلات استان سمنان و جمعی از مسئولین محلی حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار