خبرهای داغ:

آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج ظفر دانشگاه صنعتی شاهرود+ تصاویر

شاهرود_آیین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ظفر دانشگاه صنعتی شاهرود حوزه بسیج ادارات الحدید برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۱۲۴۶
|
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج، آیین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ظفر این دانشگاه با حضور سرپرست دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاون فرهنگی و اجتماعی، رئیس بسیج اساتید، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه شاهرود، جانشین سپاه ناحیه شاهرود، فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید و جمعی از همکاران و فعالان بسیجی برگزار شد و در این مراسم محمد علی میثمی فر به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ظفر این دانشگاه معرفی و از تلاش‌های حسن ترابی قدردانی شد.
در حکمی که از سوی سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود آمده است:
برادر بسیجی محمد علی میثمی فر به موجب این حکم جنابعالی به سمت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ظفر دانشگاه صنعتی شاهرود منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا، جهاد در راه خدا و رهنمود‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و موسس شجره طیبه بسیج حضرت امام خمینی (ره) تدابیر و منویات، ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای (مدضله العالی)، بتوانید با بهره گیری از امکانات مادی و معنوی، با همت و تلاش هر چه بیشتر زمینه حضور سازمان یافته مردم به ویژه جوانان در رده‌های مقاومت بسیج را فراهم و بسیجیان امر سازمان خود را بر اساس وظایف محوله در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب شکوهمند اسلامی به کارگیی نمائید و در جهت پویایی بسیج ده‌ها میلیونی گام‌های موثری بردارید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار