خبرهای داغ:
سرپرست اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبر داد

آماده‌باش۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری برای فصل زمستان

همدان-سرپرست اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از آماده‌باش۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری برای برفروبی در فصل زمستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۱۱۰۳
|
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
آماده‌باش۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری برای فصل زمستان

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید قدسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مجموعه ماشین‌آلات خراب استان همدان توسط نیروهای متخصص تعمیر می‌شود و در اختیار نیروهای اجرایی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه وظیفه نیروهای اجرایی برفروبی، نگهداری و شانه‌سازی راه است، عنوان کرد: میانگین عمر تجهیزات بالای ۳۰ سال است.

سرپرست اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با تاکید بر اینکه ماشین آلات و تجهیزات به عنوان سرمایه ملی است و برای سالم نگهداشتن آنها هزینه می‌کنیم، گفت: ماشین آلاتی که قابل تعمیر نباشد اسقاط و تجهیزات نو جایگزین آنها می‌شود.

وی ابراز کرد: ماشین آلات اسقاط شده نیز در مزایده در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرد و هزینه آن برای خرید تجهیزات نو مصرف می‌شود.

قدسی با بیان اینکه در سطح استان ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری برای برفروبی در حال آماده‌باش هستند، گفت: در حال حاضر از لحاظ خودرویی مشکل خاصی نداریم و طبق برنامه کار پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه ماشین‌آلات به سه دسته سنگین، نیمه سنگین و سبک تقسیم می‌شوند، تصریح کرد: ماشین‌آلات سنگین در امور راه‌سازی استفاده می‌شود.

سرپرست ماشین‌آلات استان همدان با بیان اینکه در سطح استان تعداد ۵۰ دستگاه گریدر، حدود ۴۰ دستگاه لودر و تعدادی غلطک داریم، ادامه داد: قیرپاش، جرثقیل و بولدرز از دیگر ماشین‌آلات مورد استفاده در امور اجرایی هستند.

وی با بیان اینکه ماشین‌های سالم در راهدارخانه‌ها استفاده می‌شوند، خاطرنشان کرد: ماشین‌آلات سطح استان برای بازسازی، رنگ‌آمیزی و تعمیر به این مجموعه هدایت می‌شوند.

قدسی تاکید کرد: برای تعمیر ماشین‌آلات از قطعات نو استفاده می‌شود و سعی می‌کنیم قطعات ایرانی باشد مگر قطعه ایرانی آن موجود نباشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات