خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین؛

ترسیم نقشه راه توانمندسازی مشاغل خانگی در «خانه مهارت» شبکه قزوین

رحیمی گفت: نقشه راه توانمندسازی کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی در برنامه تلویزیونی «خانه مهارت» ترسیم می شود.
کد خبر: ۹۴۰۰۸۵۰
|
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

قزوین_علی رحیمی مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، برنامه زنده تلویزیونی «خانه مهارت» با هدف احیاء ظرفیت ها و صنایع رو به فراموشی استان قزوین همچون: چرم دوزی، نمد دوزی، قالیبافی، پرورش زعفران، پرورش زنبور عسل و غیره از سیمای مرکز قزوین روی آنتن می رود. در قسمت های مختلف این برنامه 46 صنعت استان که فراموش شده اند و دارای ثبت جهانی نیز می باشند، معرفی و مورد بررسی قرار می گیرند.

وی گفت: این برنامه دارای بخش های متنوعی همچون: گفتگو با هنرمند یا مدرس صنایع دستی بومی استان، بخش کارشناسی با موضوع تجاری سازی و تسهیل گری صنعت مورد نظر، بررسی طرح توجیهی اقتصادی و ارزیابی کسب و کارهای خانگی، معرفی کارآفرین برتر، گزارش مردمی، آسیب شناسی کسب و کار با برقراری تماس تلفنی با یک کارآفرین ناموفق در همان زمینه است.

گفتنی است در این برنامه تلویزیونی با اجرای مسابقه پیامکی در هرقسمت به 3 نفر، یک مجموعه جامع آموزشی راه اندازی کسب و کار خانگی به ارزش 4 میلیون ریال اهداء می شود.

برنامه تلویزیونی «خانه مهارت» به تهیه کنندگی حسن نجفی، کارگردانی کیانوش بهاروند و اجرای مهدی مددخانی شنبه ها ساعت 18:30 به مدت 60دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می رود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار