خبرهای داغ:
مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

جشنواره «گوهر فاطمی» در همدان برگزار می‌شود

همدان-مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری جشنواره «گوهر فاطمی» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۰۲۱۳
|
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

زهرا کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: به همت معاونت فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین(ع) جشنواره گوهر فاطمی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی ترویج  فرهنگ عفاف و حجاب از طریق فرهنگ و هنر را از اهداف برگزاری جشنواره عنوان و بیان کرد: این  جشنواره با هدف تعمیق، تببین و گسترش فرهنگ عفاف حجاب و ترویج و نهادینه کردن آن در جامعه و ارائه الگوهای برتر بر اساس آموزه‌های دینی، اسلامی، ملی و انقلابی به جامعه هدف، برگزار می‌شود.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه جشنواره گوهر فاطمی ویژه کارکنان پایور، همسران و فرزندان پاسدار، سربازان و بسیجیان ویژه و فعال حوزه‌ها و پایگاه‌های  استان است، در خصوص محورهای اصلی این جشنواره تصریح کرد: «عفاف حجاب؛ جهاد و ایثارگری»، «عفاف و حجاب؛ فرهنگ و هنر»، «عفاف و حجاب؛ دانش و پژوهش» و «عفاف و حجاب؛ خلاقیت و نوآوری» محورهای اصلی این جشنواره است.

وی اضافه کرد: علاقمندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه، عکس، دلنوشته و شعر به دبیرخانه جشنواره در مراکز فرهنگی خانواده در سطح استان ارسال کنند.

کرمی با بیان اینکه این جشنواره هر ساله در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، گفت: برگزیدگان مرحله استانی به مسابقات کشوری جشنواره گوهر فاطمی راه خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه از دو ماه گذشته با فراخون برگزاری جشنواره  تاکنون آثار فاخری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، تاکید کرد: سال گذشته نیز در استان مشارکت خوبی را شاهد بودیم به طوری که در جشنواره گوهر فاطمی وشمیم علوی ۸ برگزیده در سطح کشور داشتیم.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار در جشنواره تا ۱۰ دی ماه است، یادآور شد: از شرکت کنندگانی که برترین آثار را ارسال کرده باشند تجلیل و به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

جشنواره «گوهر فاطمی» در همدان برگزار می‌شود

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار