مجوز صدور پروانه ساخت شهرک عطایی پس از 20 سال صادر شد

شهردار اردبیل گفت: پس از گذشت حدود ۲۰ سال از معطلی مالکین این قطعات و در ادامه پیگیری هایی که در طول یک ماه گذشته در تهران انجام دادیم، سرانجام موفق به رفع این معضل دیرینه شدیم.
کد خبر: ۹۴۰۰۲۰۴
|
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

مجوز صدور پروانه ساخت شهرک عطایی پس از 20 سال صادر شد

 به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، محمود صفری ،  از رفع مشکل صدور پروانه ساخت برای قطعه زمین های مسکونی واقع در شهرک عطایی خبر داد و اظهار داشت: پس از گذشت حدود ۲۰ سال از معطلی مالکین این قطعات و در ادامه پیگیری هایی که در طول یک ماه گذشته در تهران انجام دادیم، سرانجام موفق به رفع این معضل دیرینه شدیم.

وی افزود: بعد از حضور در جلسه معاونت شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در تهران که اخیراً برگزار شده بود، و با پیگیری‌های مستمری که با همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر در این ارتباط داشتیم، بالاخره مجوز صدور پروانه ساختمانی برای مالکین قطعات مسکونی شهرک عطایی اردبیل از شورای عالی شهرسازی کشور اخذ شد.

شهردار اردبیل گفت: آن دسته از شهروندان عزیز مالک قطعه زمین های با کاربری مسکونی واقع در شهرک عطایی که سال‌ها در انتظار رفع این مشکل دیرینه بودند، از فردا می‌توانند با مراجعه به شهرداری اردبیل، نسبت به دریافت پروانه ساخت برای زمین های خود اقدام کنند.

ارسال نظرات