خبرهای داغ:

تبیین و فرهنگ سازی معروف و منکر‌های اقتصادی/خرید کالای ایرانی بهترین معروف

شاهرود_رئیس ستاد امر معروف و نهی از منکر شاهرود با تاکید بر اینکه معروف و منکر اقتصادی باید تبیین و فرهنگ سازی شود، گفت: رهبری انقلاب به کالای ایرانی توجه ویژه دارند و باید خرید خارجی را منکر بدانیم و بهترین معروف این است.
کد خبر: ۹۴۰۰۰۰۵
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

تبیین و فرهنگ سازی معروف و منکر‌های اقتصادی/خرید کالای ایرانی بهترین معروفبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود به میزبانی اتاق اصناف، با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که (برای مومن روا نیست یک چشم بر هم زدن منکر را ببیند و بی تفاوت باشد)، اظهار کرد: این موضوع در حوزه حاکمیت مهم است که حساسیت نسبت به منکر‌ها داشته باشیم.
او با تاکید بر اینکه معروف و منکر اقتصادی باید تبیین و فرهنگ سازی شود، گفت: رهبری انقلاب به کالای ایرانی توجه ویژه دارند و باید خرید خارجی را منکر بدانیم و بهترین معروف این است و باید در جامعه تبیین شود.
امام جمعه شاهرود با اشاره به موضوع خانواده نیز مسئله خانواده را بسیار مهم دانست بر توجه به مهارت‌های ازدواج و آموزش قبل از ازدواج تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم در پرونده‌های طلاق با آموزش و دخالت بزرگتر‌ها و مشاوره قابل حل شود.
او تصریح کرد: دشمنان ما چند دهه است به شدت به فرزندآوری روی آوردند، اما الان پارادوکس‌هایی است که باید حل و اکنون می‌بینیم عاطفه‌ها از انسان‌ها به حیوانات رفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار