خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

دومین دوره طرح ملی لاله‌های روشن برگزار می شود

حجت الاسلام صادقی گفت: دومین دوره طرح ملی لاله‌های روشن با هدف معرفی شهدای فرهنگی و دانش‌آموز به نسل جدید، آشنایی با سیره عملی شهدا، ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۹۹۹۴۶
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین،
در مراسم طرح لاله های روشن به مناسبت بزرگداشت شهید علیرضا نوری در دبیرستان راضیه محمودآباد نمونه بیان کرد: دومین دوره طرح ملی لاله‌های روشن با هدف معرفی شهدای فرهنگی و دانش‌آموز به نسل جدید، آشنایی با سیره عملی شهدا، ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.
 
حجت الاسلام صادقی در دبیرستان راضیه محمودآباد گفت: این طرح به منظور پاسداشت و یادبود چهل هزار شهید دانش‌آموز و فرهنگی سراسر کشور در چهل هزار مدرسه اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این طرح، هر مدرسه یکی از شهدای دانش‌آموز یا فرهنگی ناحیه/ منطقه خود را به عنوان شهید شاخص انتخاب و با مشارکت دانش آموزان برای آن شهید عزیز مراسم یادواره برگزار خواهند کرد که در همین راستا با محوریت دانش‌آموزان، آثار فرهنگی تولید می کنند.

حجت الاسلام صادقی افزود: لاله‌های روشن طرحی مؤثر و تلاشی ارزشمند در جهت صیانت از میراث گرانبهای شهدای معزز و ترویج فرهنگ غنی و حیات‌بخش ایثار، مقاومت و شهادت است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار