خبرهای داغ:
سرپرست انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

دستگیری سارقان حرفه‌ای و کشف ۱۵ فقره سرقت در ملایر

همدان-سرپرست انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سارقان حرفه‌ای و کشف ۱۵ فقره سرقت سیم برق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۹۶۰۰
|
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲

سرهنگ غلام حسین نوروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر بیان کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی موثر و بکارگیری شگرد‌های خاص پلیسی، دو متهم در این خصوص حین سرقت و فرار به وسیله یک دستگاه خودروی سواری شناسایی و در یک عملیات دستگیر شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه در بازرسی اولیه صورت گرفته از داخل این خودرو، ۶ عدد پایه فلزی حدودا ۳ متری و ۲۰ متر کابل کشف شد، گفت: متهمان در تحقیقات فنی و تخصصی، به ۱۵ فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.  

وی گفت: همچنین به دنبال وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه  توسط فرد یا افرادی ناشناس که با سوء استفاده در مکان‌های شلوغ و غفلت متصدیان واحد‌های صنفی اقدام به سرقت گوشی و کیف‌های شهروندان در شهرستان ملایر می‌کردند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

نوروزی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگرد‌های پلیسی، دو متهم در این خصوص شناسایی و در دو عملیات غافلگیرانه دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در بررسی صورت گرفته مشخص شد، ارزش اموال مسروقه ۱۸۵ میلیون ریال بوده است، گفت: ماموران انتظامی در راستای آرامش شهروندان و برقرای نظم و امنیت با تمام توان تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار