خبرهای داغ:
مسئول نظارت و بازرسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین :

راهبرد دشمن در مذاکرات هسته ای، تداوم تحریم هاست

سرهنگ کوچکخانی گفت:تبیین و تشریح، مهم ترین وظیفه و رسالت تمام پیامبران بوده و در مقابل دشمنان دین اسلام، با استفاده از جهل و غفلت مردم، دنبال پرده پوشی جریان حق بوده اند.
کد خبر: ۹۳۹۹۴۳۸
|
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

قزوین، به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، سرهنگ علی کوچک خانی، مسئول نظارت و بازرسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در گردهمایی سیاسی پایوران و سربازان ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا، به دور دوم مذاکرات هسته ای وین اشاره کرد و گفت: هدف تیم مذاکره کننده دولت سیزدهم در مذاکرات هسته ای وین، التزام طرفین غربی به توافقات، خنثی سازی و رفع تحریم های ظالمانه است. تشدید تحریم ها و طولانی شدن مذاکرات از سوی طرفین غربی یک راهبردی توطئه آمیز برای آسیب پذیری اقتصاد کشور است و مسئولین و تیم مذاکره کننده باید به این موضوع کاملاً آگاه باشند و در میدان دشمن بازی نکنند.
وی در ادامه افزود: راهبرد دشمن در مذاکرات هسته ای در حقیقت تداوم تحریم هاست و این سیاست را همیشه دشمنان در همه مذاکرات دنبال کرده اند. طرفین غربی اصلاً مصمم به رفع تحریم ها نیستند و اگر آنها مصمم به رفع تحریم ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران باشند، توافق خوبی صورت می گیرد و ایران اسلامی نیز در مذاکرات به دنبال اینگونه توافق است.
سرهنگ کوچک خانی، تلاش جریان تحریف در داخل کشور را منحرف کردن افکار عمومی از حقایق مذاکرات دانست و گفت: به موازات تلاش تیم مذاکره کننده، جریان تحریف و پیاده نظام دشمن در داخل کشور به شدت در جهت فریب مردم و وارونه سازی صحنه مذاکرات و منحرف کردن افکار عمومی از حقایق مذاکرات هستند و با این روش به دنبال این هستند که جمهوری اسلامی ایران هر نوع مذاکره به دلخواه طرفین غربی را قبول کند.
مسئول نظارت و بازرسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ، در پایان سخنان خود، به نقش جهاد تبیین در وضعیت کنونی جامعه اشاره کرد و گفت: تبیین و تشریح، مهم ترین وظیفه و رسالت تمام پیامبران بوده و در مقابل دشمنان دین اسلام با استفاده از جهل و غفلت مردم، دنبال پرده پوشی جریان حق بوده اند. جهاد فقط شمشیر گرفتن و جنگ کردن در میدان جنگ نیست، جهاد شامل جهاد فکری، جهاد عملی، جهاد تبیینی و تبلیغی در میدان سیاست و فرهنگ است. اگر نیروهای ارزشی جهاد تبیین در میدان جنگ نرم را ترک کنند، جریان تحریف با وارونه سازی به دنبال تحریف حقایق خواهند بود و با این روش توانسته اند راهبرد دشمن در داخل کشور را اجراء کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار