فرمانده سپاه استان یزد:

سپاه برای کمک به افزایش پوشش واکسیناسیون اتباع خارجی و زنان بادار اعلام آمادگی کرد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از اعلام آمادگی سپاه برای کمک گرفتن از تیپ فاطمیون برای جلب مشارکت اتباع در امر واکسیناسیون خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۹۲۰۵
|
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار رضا پورشمسی در نشست ستاد استانی کرونا یزد اظهار داشت: بسیج و سپاه از روز نخست شیوع کرونا به صورت گسترده در زمینه مقابله با این ویروس منحوس اتفاقات خوبی را رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی از زمان اجرا نقش بسیار مهمی در شناسایی بیماران و کاهش ابتلا به این ویروس منحوس داشت و به همین دلیل هم موفق شدیم گام‌های خوبی در خروج از بحران‌های کرونایی برداریم.

وی با اشاره به مباحث و مشکلات مطرح شده در این نشست افزود: ما آمادگی داریم که به کمک علوم پزشکی و اتباع استانداری بیایم و در امر واکسن زدن و ترغیب و تشویق افراد به خصوص زنان باردار و اتباع خارجی در استان اقدام موثری انجام دهیم.

پورشمسی تصریح کرد: ما حاضر هستیم از تیم فاطمیون مدافع حرم برای کمک در جلب توجه اتباع، حمایت و افزایش مشارکت اتباع برای تزریق واکسن استفاده کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از اجرای کار تبیین و تشریح اهمیت واکسیناسیون در مساجد خبر داد و گفت: اکیپ‌های بسیج و سپاه به کمک سازمان تبلیغات اسلامی در مساجد استان حضور پیدا کرده و در خصوص اقناع مردم برای تزریق واکسن اقدام نمود.

پورشمسی گفت: می‌توان در بحث مدیریت کرونا از ستاد‌های نماز جمعه در سطح استان استفاده کرد و هر قشری مخاطب خاص خود را به این موضوع تشویق کند و از تریبون نماز جمعه نیز به سؤالات مردم در خصوص تزریق واکسن پاسخ داده شود.

وی افزود: برخی آمار در شهرستان‌ها نیازمند تأمل و توجه است، شاید آمار در یک شهرستان به درستی اعلام نشده باشد، چون طبق بررسی؛ وضعیت نمودار‌ها و کرونا در شهرستان تطابق ندارند و باید بررسی شود که چگونه با کم بودن تزریق واکسن و استفاده از ماسک درصد ابتلا به بیماری هم کاهشی است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: ما آمادگی کامل داریم که همچون گذشته تمام ظرفیت‌های خود را برای مقابله با این ویروس منحوس به‌کار گیریم.

ارسال نظرات