خبرهای داغ:
مسئول پایگاه حضرت زهرا(س) شهرستان بهار خبر داد

برگزاری اردوی زیارتی و تربیتی بسیجیان پایگاه حضرت زهرا(س) بهار

بهار-مسئول پایگاه حضرت زهرا(س) شهرستان بهار گفت: به همت گروه جهادی پایگاه حضرت زهرا(س) اردوی زیارتی و تربیتی قم و جمکران با حضور بسیجیان این پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۹۱۹۳
|
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶

رقیه مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار گفت: اردوی زیارتی و فرهنگی قم و جمکران در راستای تقویت روحیه بسیجیان و تداوم فعالیت‌های فرهنگی بسیج برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این اردوی دو روزه تلاش کردیم با برگزاری برنامه‌های تربیتی و تفریحی بخشی از اوقات فراغت بسیجیان فعال را پر کنیم و شور و اشتياق را در سطح حلقات صالحین افزایش دهیم.

مسئول پایگاه حضرت زهرا(س) شهرستان بهار ابراز داشت: در این برنامه اردویی امام جماعت مسجد پایگاه حجت‌الاسلام حدادزاده نیز همراه کاروان بودند و با برگزاری حلقه‌های تربیتی این اردو را برای بسیجیان پر بارتر کردند.

وی گفت: همچنین با هدف تقويت تعامل و همکاری بسیجیان، گروه جهادی و هیئت امنا مسجد در حرکتی خودجوش، مسجد فاطمه الزهرا(س) را برای برگزاری جلسات حلقات شجره طیبه صالحین و جلسات قرآنی و دعای ندبه هفتگی نظافت و غبار روبی کردند.

مرادی افزود: در راستای ترویج گفتمان ولایت و فرهنگ اسلامی و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز نشست‌های بصیرتی هر هفته بعد از مراسم قرائت دعای ندبه با حضور مربی مجرب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار