مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام :

اجرای ۴٠ درصد از طرح‌های اشتغال‌ برکت توسط زنان/ ٢٠٠ هزار طرح اجتماع‌محور در حوزه اشتغال تاپایان سال ایجاد می شود

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام گفت: بیش از ۶ هزار و ۵٠٠ طرح ویژه زنان سرپرست خانوار اجرا شده و حدود ۴٠ درصد از طرح های اشتغال‌زایی برکت توسط زنان عملیاتی شده است.
کد خبر: ۹۳۹۹۱۷۱
|
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵

محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به اینکه زنان سرپرست خانوار در کانون توجه بنیاد برکت قرار دارند اظهار داشت: تا امروز بیش از ۶ هزار و ۵٠٠ طرح ویژه این افراد اجرا شده است. همچنین  حدود ۴٠ درصد از طرح های اشتغال‌زایی برکت توسط زنان عملیاتی شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه مشاغل ایجاد شده در هر روستا و شهرستان با توجه به مزیت هر استان متفاوت است، گفت: بر همین اساس تا امروز ١٧٠ رسته شغلی در مناطق مختلف تعریف شده است.

ترکمانه از ورود بنیاد برکت به حوزه تولید پوشاک خبر داد و گفت: تا امروز ۶ هزار و ٧٢٧ طرح اشتغال‌زایی در این حوزه ایجاد شده است. همچنین ۴ هزار طرح اشتغال‌زایی در حوزه پرورش طیور و شتر به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل بنیاد برکت با تاکید بر توجه ویژه به حوزه نوشت‌افزار ایرانی بیان کرد: در این راستا تا امروز از ١٨٠ طرح در قالب کارگاه های بزرگ حمایت شده است و در سه سال آینده نیز حمایت‌های خود را ادامه می‌دهیم.

وی از اجرای مدل‌های اشتغال‌زایی این بنیاد در سراسر کشور خبر داد و گفت: تاکنون در حوزه اجتماع‌محور ١۶٠ هزار طرح با ظرفیت ۴٨٠ هزار فرصت شغلی ایجاد شده که این میزان تا پایان سال به ٢٠٠ هزار طرح خواهد رسید. همچنین تلاش داریم تا در سال آینده جهشی در این حوزه صورت گیرد و اتفاق بزرگی در حوزه اشتغال محقق شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار