خبرهای داغ:
مسئول مرکز رسیدگی به امورمساجد استان همدان:

بسیج تشکیلات نیست، یک تفکر و اندیشه است

همدان-مسئول مرکز رسیدگی به امورمساجد استان همدان گفت: بسیج یک تشکیلات نیست بلکه یک تفکر و اندیشه است.
کد خبر: ۹۳۹۹۰۶۱
|
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام محمد عبداله‌پور در نشست سبک زندگی که به همت پایگاه محبان الزهرا روستای توئیجین حوزه شهیده نسرین افضل همدان برگزار شد، اظهار داشت: بسیجی در زندگی عقب نمی‌ماند و در درس موفق است، در اخلاق و در حجاب و ولایت‌پذیری باید حرف اول را بزند و نمی‌تواند در این مورد کوتاهی کند.

وی با بیان اینکه هر کسی در زندگی خود کوتاهی کند باید خود را به دردسر بیندازد، افزود: بسیج یک تشکیلات نیست بلکه یک تفکر و اندیشه است.

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان همدان با بیان اینکه ولایت‌پذیری راه نجات است، گفت: ما چاره‌ای نداریم اگر می‌خواهیم در زندگی موفق باشیم و تضمین شده باشد یک راه بیشتر نداریم و آن تحت امر ولایت بودن است، ولایتی که ۱۲۰۰ سال است وجود دارد و به برکت امامین انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ما به این جا رسیدیم.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب ابراز داشت: مهم‌ترین اشخاصی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم به آن اهمیت داده جوانان است که ۴۱ بار واژه جوانان را بکار برده است؛ جوان باید خودسازی را شروع کند.

عبداله‌پور گفت: دشمن می‌داند کجا‌ها را مورد اصابت قرار دهد، شما هم باید مطلع باشید و از طریق خودسازی و سرباز خوب بودن خودبه‌خود دشمن پس می‌خورند و نمی‌توانند در امور ما دخالت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار