خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تهران:

ایران امروز مقتدرترین کشور در منطقه است

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: کشور ما برای مقابله با خطرات دشمنان به صنایع نظامی در حد محیرالعقولی دست یافت که امروز مقتدرترین کشور در منطقه است و در جهان نیز موقعیتی دارد که هیچ کشوری جرأت حمله به خودش نمی‌دهد.
کد خبر: ۹۳۹۸۷۷۰
|
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران، در خطبه‌های نماز جمعه امروز(18 آذر) پایتخت که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، به موضوع «تقوا» در تعالیم دینی اشاره کرد و اظهار داشت: تقوی، اول ناظر به مبارزه با دشمن درونی و سپس ناظر به مبارزه با دشمن بیرونی است.

 

وی افزود: بر اساس قرآن کریم، تا جایی که استعداد و توان داریم،‌ باید دست برتر در مقابل دشمنان داشته باشیم. آمریکا، اسرائیل و منافقین در خباثت و رذالتشان ما را حساس کردند و به همین خاطر، کشور ما برای مقابله با آنها به صنایع نظامی در حد محیرالعقولی دست یافت که امروز مقتدرترین کشور در منطقه است و در جهان نیز موقعیتی دارد که هیچ کشوری جرأت حمله به خودش نمی‌دهد.

 

امام جمعه موقت تهران، همچنین با اشاره به خطر دشمن درونی و نفسانی گفت: آیا ما برای مبارزه با نفس اماره و خطرات درونی مثل دنیاطلبی،‌ ریاست‌طلبی و دیگر گناهان، حساب ویژه باز کرده‌ایم؟ تاکید قرآن کریم است که برای مقابله با خطرات درونی هم که قیامت ما را در معرض خطر قرار می‌دهد، خود را تجهیز کنیم.

خبرنگار: جواد بخشی

ارسال نظرات
آخرین اخبار