خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

امنیت امروز کشور برآیند تلاش و زحمات سربازان گمنام و نیروهای امنیتی و انتظامی است

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: به طور قطع امنیت امروز کشور و جامعه برآیند تلاش و زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای امنیتی، انتظامی است که شبانه روز برای تحقق آن در حال خدمت رسانی هستند.
کد خبر: ۹۳۹۸۷۱۹
|
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی‌موثقی در دیدار با حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، با تقدیر از مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: استان همدان به لحاظ وجود شخصیت‌هایی همچون آیت الله آخوند، آیت الله بهاری و آیت الله شهید مدنی، دارای تدین ریشه‌داری است.

وی با اشاره به اینکه استان همدان همانند سراسر کشور شاهد سطحی از تغییرات فرهنگی بوده است، گفت: با وجود تمام تغییرات، استان همدان، جامعه مذهبی و سبک زندگی سنتی خود را حفظ کرده است.

امام جمعه همدان با تاکید براینکه جایگاه خانواده و تاثیرات آن در جامعه محفوظ مانده است، یادآور شد: از لحاظ سیاسی استان همدان دارای گرایشات انقلاب بوده و هست و در حوادث مختلف در کنار زحماتی که نیروهای امنیتی و انتظامی کشیده‌اند، این ظرفیت مانع از رخ دادن اتفاقی خاص شده است.

وی افزود: به طور قطع امنیت امروز کشور و جامعه برآیند تلاش و زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای امنیتی، انتظامی است که شبانه روز برای تحقق آن در حال خدمت رسانی هستند.

شعبانی‌موثقی با بیان اینکه استان همدان جایگاه قابل قبولی در عرصه امنیتی دارد، مطرح کرد: بحمدالله در استان همدان وحدت و انسجام خوبی بین مسئولان حاکم است و بعضی از مسائل سیاسی، در سطح استان همدان کمرنگ است.

وی با تاکید بر اینکه مبنای رفتارها و تعاملات سیاسی در استان، اولویت دانستن منافع مردم، نظام و اسلام است، گفت: البته انتظار بر این است تا با تسریع در تغییرات مدیران، در جهت دستیابی به وحدت و انسجام بیشتر قدم برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان وجود امنیت پایدار را بستری برای تحقق عدالت در جامعه دانست و یادآور شد: استان همدان 8 هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است که از این بین روحانیت با تقدیم بیشترین شهید نسبت به دیگر اقشار، تاکیدی بر همان نگاه انقلابی و مسائل تدینی در استان دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید همدانی، شهید چیت سازیان و دیگر شهدای استان همدان، خاطرنشان کرد: استان دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان، دارای شهدای بزرگ و برجسته‌ای است که هر کدام سرمایه اجتماعی و ظرفیتی برای حفظ نظام هستند.

شعبانی موثقی با اشاره به اینکه حتی مجالسی که نام شهدا در آن مطرح می‌شود نیز امنیت‌ساز است، اظهار کرد: در کنار آن که شهدا جوانی و زندگی خود را برای امنیت کشور تقدیم کردند امروز نام آنها نیز خود امنیت ساز و آرامش بخش جامعه است.

وی با تقدیر از مجاهدت‌های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) در راستای ایجاد امنیت، عنوان کرد: بسیاری از این عزیزان بدون آنکه کسی از آنها نامی ببرد و مورد تقدیر قرار گیرند، در گمنامی مشغول خدمت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به مظلومیت شهدای عرصه امنیت، بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) برای آنکه مردم جامعه آرامش داشته باشند، به صورت گمنام شبانه روز در حال خدمت رسانی و تلاش هستند و این موضوع قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار