پیام تبریک " حسین حق وردی" نماینده مجلس، به مناسبت روز دانشجو

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، به مناسبت 16آذر (روز دانشجو) پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۹۸۲۲۲
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری بسیج: "حسین حق وردی"، نماینده مردم شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد، در پیامی که به مناسبت روز دانشجو منتشر کرد، اظهار داشت: شانزدهم‌ آذر فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت انقلابی دانشجویان است.

متن این پیام بدین شرح است:

(بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ)

دانشگاه باید بتواند یک جنبش نرم‌افزاریِ همه‌جانبه و عمیق در اختیار این کشور و این ملت بگذارد تا کسانی که اهل کار و تلاش هستند، با پیشنهادها و با قالبها و نوآوریهای علمیِ خودی بتوانند بنای حقیقی یک جامعه آباد و عادلانه مبتنی بر تفکّرات و ارزشهای اسلامی را بالا ببرند،(امام خامنه ای (مدظله العالی)

عضو کمیسیون آموزش مجلس در ادامه این پیام‌ افزود: شانزدهم آذر ماه و روز دانشجو فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت انقلابی دانشجویان ایران اسلامی است. 

دانشجویانی که با آگاهی و بصیرت دینی و انقلابی و با الهام از سیره پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار سلام الله علیهم خط سرخ شهادت را در مبارزه با استکبار و ظلم خط مشی و سرلوحه خود قرار داده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر تمامی شهیدان و جانفشانان عرصه علم و دانش ، امیدوارم با همت و تلاش بی وقفه شما عزیزان در کسب علم و دانش ،جایگاه ایران اسلامی را بیش از پیش ارتقادهید. دهید.

حسین حق وردی نماینده مردم شریف شهرستانهای قدس ،ملارد و شهریار

انتهای پیام//

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار