خبرهای داغ:

ديدار مديران صداوسيماي سمنان با فرمانده سپاه استان سمنان انجام شد

جمعي از مديران و معاونان صداوسيماي سمنان با سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه استان سمنان ديدار کردند.
کد خبر: ۹۳۹۷۸۰۳
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ جمعي از مديران و معاونان صداوسيماي سمنان با سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه استان سمنان ديدار کردند.

سردار دامغاني فرمانده سپاه استان سمنان در اين ديدار ضمن قدرداني از عملکرد صداوسيماي سمنان گفت: کادرسازي نيروهاي انقلابي در حوزه هاي مختلف و به خصوص در حوزه توليدات رسانه اي از اهداف بسيج است.

وي افزود: امروز کشور ما در جنگ رسانه اي با دشمنان قرار دارد و دغدغه ي رهبر انقلاب ايجاد اميد در بين مردم است که پخش کارهايي مثل مواسات مي تواند در اين اميد آفريني بسيار موثر باشد.

مهدي ديابي مسئول معاونت روابط عمومي و اطلاع رساني سپاه استان سمنان در اين ديدار ضمن قدرداني از زحمات و عملکرد صداوسيماي سمنان گفت: بسيج و سپاه ظرفيت هاي عظيمي در حوزه توليدات رسانه اي دارند که بايد همکاري با صداوسيماي سمنان براي پخش آثار و توليد آثار فاخر در حوزه هاي مختلف تقويت شود.

دهرويه سرپرست صداوسيماي سمنان در اين ديدار گفت: امروز سپاه و بسيج در هر نقطه اي از کشور که نياز به خدمت رساني است حضور پيدا مي کنند و به مردم براي حفظ انقلاب و اسلام خدمات مي دهند که اين کار شايسته تقدير است.

وي افزود: بسيج صداوسيماي سمنان ظرفيت هاي فرواني دارد و ما آمادگي کامل را براي همکاري بيشتر با سپاه در جهت توليد آثار فاخر ا داريم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار