خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

وظیفه همه ما حفظ و تقویت تفکر و روحیه بسیجی است

بهار-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه آنچه همه ما وظیفه داریم، حفظ و تقویت تفکر و روحیه بسیجی است، گفت: امروز  بسیجی می‌تواند نیروی محرکه قوی باشد.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۱۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴

حجت الاسلام حبیب الله حمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج عظیم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه نیروهای  انسانی است که اساس تحرک و پیشرفت اجتماع را تشکیل می‌دهد.

وی افزود: آنچه در مورد بسیج از اهمیت بالایی برخوردار است  همان تفکر بسیجی و روحیه بسیجی است؛ نوعی فرهنگ در وجود آدمی است که تمام ارزش‌های والای انسانی نظیر ایثار، اخلاص، فداکاری و عشق به ذات مقدس حق تعالی و اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: امام خمینی(ره) در مورد بسیج  فرمودند حقیقتا اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم، چه کس سزاوارتر از بسیج و بسیجیان خواهد بود و اگر در کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شود چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد و الا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.

وی با بیان اینکه آنچه همه ما وظیفه داریم، حفظ و تقویت تفکر و روحیه بسیجی است، عنوان کرد: امروز  بسیجی می‌تواند نیروی محرکه قوی باشد که زمینه حرکت و شتاب به سوی فرهنگ، تمدن، اختراعات و ابتکارات را فراهم آورد و تکامل اجتماعی، آسایش، امنیت و رفاه و نیکبختی را در جوامع اسلامی پی ریزی کند تا الگویی برای همه جوامع باشد و حفظ و تقویت تفکر روحیه بسیجی برای همه مردم از جمله مسئولین نظام اسلامی ضرورت دارد.

حمزه عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند باید برای ظهور امان زمان(عج) زمینه‌‌سازی کنیم، برای این منظور جامعه‌سازی از اهمیت ویژه برخوردار است و بسیجیان باید علاوه بر خودسازی و تزکیه نفس تمام تلاش خود را برای ساختن جامعه  اسلامی به کار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار