به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛

۵۰۰ جلد کتاب میان دانش آموزان و دانشجویان پردیس توزیع شد

رئیس کمیته امداد شهرستان پردیس از توزیع ۵۰۰ جلد کتاب اهدایی یکی از خیّران میان دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این اداره خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۲۰۸۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸

  ابوالقاسم ولی زاده با اشاره به همکاری یکی از فرهنگیان بازنشسته در راستای توزیع کتاب میان جامعه هدف تحت حمایت،گفت: با توجه به اهمیت و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین آحاد جامعه و افزایش دانش عمومی جامعه هدف تحت حمایت این اداره ۵۰۰ جلد کتاب اهدایی خیّران میان ۲۵۰ دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت این اداره توزیع شد.
وی با بیان اینکه این تعداد کتاب در موضوعات مختلف دینی، تاریخی، علمی، آموزشی،فرهنگی و ... ، است، افزود: ارزش کتاب های توزیع شده  ۱۲ میلیون تومان برآورد شده است.
ولی زاده بیان کرد: توزیع کتاب در بین جامعه هدف تحت حمایت با استقبال خوبی مواجه شد و در همین جهت با رایزنی های انجام شده به زودی نیز ۴۰۰ جلد کتاب دیگر میان جامعه هدف تحت حمایت این اداره توزیع خواهد شد.
 
شایسته ذکر است؛ روز کتاب، کتابدار و کتابخوانی مصادف با ۲۴ آبان است. با توجه به تصمیم‌گیری مسئولان از سال ۱۳۷۲، روز ۲۴ آبان به عنوان روز کتاب و کتابخوانی تعیین شد. در ایران از ۲۴ آبان تا ۲ آذر به عنوان هفته کتاب مراسم‌های مختلفی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار