امام جمعه ایلام:

روحیه شهادت طلبی مهم ترین سد در برابر خوی استکباری دشمنان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نداشتن قدرت تعرض کردن به جمهوری ایران اسلامی در نتیجه وجود روحیه شهادت طلبی بین ملت ایران بوده که همچنان ماندگار مانده است.
کد خبر: ۹۳۹۱۲۹۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در جمع نمازگزاران ایلامی مصلی امام خمینی(ره) با اشاره به در پیش بودن کنگره ملی شهدای این استان افزود: دشمنان قسم خورده ابران با وجود داشتن تجهیزات نظامی پیشرفته اما جرات تعرض به ایران را ندارند چراکه ملت شهیدپرور ایران را باور کرده اند.

وی ادامه داد: دشمنان بخوبی می دانند که مردم با خدا معامله کرده و آرزوی آنها شهادت برای خداست و آماده استقبال از شهادت هستند.

خطیب جمعه ایلام با اشاره به اینکه دشمن قصد گرفتن فرهنگ جهاد و شهادت و روحیه تبعیت پذیری از ولایت فقیه را از مردم دارد، اضافه کرد: از طرفی برخی مزدوران حقوق بگیر داخلی نیز با آنها همدستی می کنند ولی راه به جایی نخواهند برد.

کریمی تبار تاکید کرد: وظیفه همه ما حفاظت از خون شهداست چراکه قهرمان ایران شهیدان هستند و باید تا ابد نام و یاد آنها زنده بماند چراکه برنده مسابقه زندگی دنیایی شدند.

وی تکریم شهدا را تکریم فرهنگ شهادت دانست و ادامه داد: شهدا با نثار جان خود علاوه بر ایجاد امنیت پایدار در جامعه عزت و استقلال ایران اسلامی را حفظ کردند.

امام جمعه ایلام برگزاری یادواره های شهدا، زیارت قبور ، انجام تحقیق، قرائت وصیت نامه شهدا و سیره آنها را از جمله راهکارهای توسعه و احیا فرهنگ شهادت عنوان کرد.

حجت الاسلام کریمی تبار با تقدیر از دست اندکاران برگزاری کنگره ملی سرداران و سه هزار شهید ایلام افزود: خوشبختانه مردم بخوبی از برنامه های این کنگره استقبال و باید از تمام توان برای برگزاری باشکوه این آیین استفاده شود.

وی همچنین به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با نخبگان اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران باید منبع علمی دنیا شود و به فضل الهی تمامی مشکلات راه حل علمی داشته و با توان جوانان و نخبگان حل خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار