امام جمعه شهرستان نیر:

خدمت بی منت به مردم، برگرفته از روحیه بسیجی است

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه روحیه خدمت بی منت بر گرفته از روحیه بسیجی است، گفت: تنها با روحیه بسیجی می توان برابر نفاق و دورویی ایستاد .
کد خبر: ۹۳۹۱۱۵۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

خدمت بی منت به مردم، برگرفته از روحیه بسیجی است

به گزارش خبرگزاری بسیچ از اردبیل ، حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر به ویژگی های بسیج اشاره کرد و گفت: روحیه بسیجی، روحیه اتحاد و هم افزایی است.

امام جمعه شهرستان نیر از تقوا به عنوان زنده کردن دیانت در محیط کار نام برد و گفت: برای ایجاد حکمرانی اسلامی اگر مسئولان تقوا داشته باشند، اهداف انقلاب اسلامی خود به خود عملیاتی می شود.

وی افزود: اگر مسئول اداره برای اقامه نماز  در نمازخانه جلوتر از بقیه حاضر شود یقینا همکارانش نیز با نشاط و روحیه حاضر خواهند شد.

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه اگر یک مجموعه از روحیه تقوا برخوردار باشد، کارایی آن مجموعه هم افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: تنها در این صورت است که مطالبه خیرخواهانه مردم چه به صورت حضوری و چه مجازی رسیدگی می شود.

وی افزود: اگر مسئول با تقوا باشد همه توان و نیروی خود را برای حل مشکلات مردم به خاطر مصالح کشور و منطقه به کار خواهد گرفت، گفت: تقوای مسئولان، منجر به شنیدن صدای مردم و حضور در بین آنها در راستای خدمت بی منت به آنها می شود.

امام جمعه شهرستان نیر در ادامه سخنان خود به شهوت قدرت و دنیا پرستی اشاره کرد و گفت: امروز عده ای به بهانه های مختلف خودشان غرق در پول و دنیاپرستی و حفظ جایگاه در هر شرایطی هستند و از انجام هرگونه دورویی، نفاق، شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی برای رسیدن به امیال خود فرو نمی گذارند که این برخلاف خدمت بی منت به مردم است و پذیرفتنی نیست.

وی به شرایط ایجاد فساد در جامعه نیز اشاره کرد و گفت: آنچه که جامعه را فاسد می‌کند، غرق شدن در شهوات، مقام پرستی و وجهه نامناسب پیدا کردن است که موجب از دست رفتن روح تقوا و فداکاری می شود.

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه بی تقوایی مسئول، موجب فساد در جامعه می شود گفت: به همین خاطر بسیجی باید در وسط میدان باشد تا ضمن جلوگیری از بروز فساد، فضیلت های اصلی انقلاب نیز زنده بماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی های بسیجی اشاره کرد و گفت: روحیه بسیجی روحیه ایثار، همکاری ، نوعدوستی، بصیرت افزایی در جامعه است.

این مبلغ اسلامی با بیان اینکه روحیه خدمت بی منت بر گرفته از روحیه بسیجی است، گفت: روحیه بسیجی، روحیه اتحاد و هم افزایی است.

وی با بیان اینکه روحیه بسیجی در تضاد با منافع فردی و حزبی است، گفت: تنها با روحیه بسیجی می توان برابر نفاق و دورویی ایستاد چراکه روحیه بسیجی در خدمت بی منت است تا عقب ماندگی های کشور را جبران کند.

امام جمعه شهرستان نیر به اقدامات سپاه و بسیج در راستای محرومیت زدایی در منطقه اشاره کرد و گفت: سپاه با ارائه تسهیلات برای نصب پنل های خورشیدی برای خانواده های بی بضاعت در منطقه تاکنون  با همکاری اداره برق شهرستان به 50 نفر در این زمینه خدمت رسانی کرده است که قابل تقدیر است.

وی گفت: ساخت خانه محروم، آبرسانی برای روستاهای فاقد آب شرب، حمایت از جوانان در ورزش، مشاغل خرد و حمایت از زنان، ایجاد اشتغال پایدار و راه اندازی کارگاه های قالی بافی،لحاف دوزی، جلسات صالحین و بصیرت افزایی برگرفته از  روحیه بسیجی است.

سفر استاندار اردبیل به شهرستان نیر، امید افرین بود

حجت الاسلام نعمتی در بخش پایانی سخنان خود به سفر استاندار اردبیل به شهرستان نیر اشاره کرد و گفت: حضور استاندار در شهرستان نیر و دیدار با خانواده شهدا و مردم منطقه منجر به امیدافزایی بین مردم شد.

وی از تشویق سرمایه کذاران برای حضور سازنده و تاثیرگذار در شهرستان نیر از جمله برکات سفر استاندار اردبیل به شهرستان نیر نام برد و گفت: امیدواریم با اجرای مصوبات سفر، وعده های مسئولین استان در شهرستان محقق شود.

امام جمعه شهرستان نیر به دعوت استاندار اردبیل از نخبگان، فرهنگیان،اهالی علم و فرهنگ برای توسعه همه جانبه استان به ویژه در حوزه اقتصادی شامل گردشگری و کشاورزی اشاره کرد و گفت: استاندار جوان اردبیل با درک درد مردم و لمس مشکلات آنها در راستای رفع موانع پیشرفت و ابادانی  منطقه قول مساعد داده است.

وی با بیان اینکه خدمت بی منت به مردم وقت و زمان نمی شناسد، گفت: مدیران استانی و شهرستانی نباید در راه خدمت به مردم اسیر حواشی شوند.

مسئولین شهرستان به توزیع ناعادلانه آرد در منطقه رسیدگی کنند

حجت الاسلام نعمتی مشکل آرد و نان در شهرستان نیر را متذکر شد و گفت: موضوع توزیع ناعادلانه آرد و طبخ نامناسب نان در شهرستان نیر به معضل جدی تبدیل شده است به طوری که  بعضی روزها بعد از ظهر به بعد با وجود جاده ترانزیتی در شهرستان، نان پیدا نمی شود.

وی با بیان اینکه آرد و غله استان باید بسته های تشویقی و توبیخی برای نانوایان پیش بینی کند، گفت: مدیریت آرد و نان توسط فرمانداران با وجود حجم عظیم کارهای به جامانده و مصوبات اجرا نشده در شهرستان کار غیرقانونی است.

وی  با بیان اینکه تهدید نانوایان کار غیراصولی و غیرقانونی است از اعضای شورای تامین به خصوص مدیران قضایی و امنیتی طبق درخواست عموم مردم  خواست؛  این موضوع را سریعا پیگیری کنند تا مشکلات مردم  در این زمینه برطرف شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار