مسئول بسیج رسانه مازندران:

سومین جشنواره رسانه ای ابوذر برگزار می شود

ساری- مسئول بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان برگزار می شود، گفت: مهلت ارسال آثار برای جشنواره تا ۳۰ آذرماه تعیین شده است.
کد خبر: ۹۳۹۱۱۱۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،عبدالمهدی حق شناس مسئول بسیج رسانه مازندران در آئین رونمایی از سایت و پوستر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان از راه اندازی هفت استودیو برای تولیدات رسانه‌ای گفت: این مراکز در هفت نقطه از استان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه سند پیشرفت پنجساله در حوزه رسانه استان تدوین می‌شود، گفت: متأسفانه تاکنون از داشتن سند و بانک اطلاعاتی در حوزه رسانه محروم بودیم و در حال حاضر پیش نویس این سند تهیه شده است.

وی گفت: در این سند چگونگی رسیدن به تحول در حوزه رسانه طراحی و پیش بینی شده است.

حسین احمدی دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مازندران نیز با بیان اینکه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان برگزار می‌شود، گفت: طی دو دوره قبلی، مازندران در جشنواره کشوری نیز رتبه کسب کرده بود و امیدواریم امسال نیز شاهد درخشش اصحاب رسانه در استان باشیم.

وی با عنوان اینکه برگزاری جشنواره سبب تولیدات رسانه‌ای می‌شود، گفت: کرونا سبب شده تا دستگاه‌ها رغبت چندانی برای برپایی جشنواره‌های رسانه‌ای در استان نداشته باشند.

احمدی افزود: جشنواره سال جاری در قالب ۹ بخش خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، مقاله، تیتر، عکس، کاریکاتور، موشن گرافی و ... برگزار می‌شود و سایتی نیز برای جشنواره طراحی شده است.

وی با اظهار اینکه هر خبرنگار می‌تواند در دو بخش و هر بخش سه اثر و در مجموع شش اثر برای سومین دوره جشنواره ارسال کند، گفت: یکی از مواردی که در جشنواره‌های مختلف با آن روبرو بودیم، داوری بود و در این دوره مرکز مطالعات رسانه، داوری آثار را برعهده خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار