خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز خبر داد؛

۲۸۵عنوان برنامه در هفته بسیج توسط سپاه امام رضا(ع) برگزار می شود

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز، از اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در هفته بسیج توسط سپاه امام رضا(ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۶۳۸
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست خبری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سپاه البرز برگزار شد.

سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی با اعلام اینکه هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج پاره تن مردم است» به تشربح برنامه ها و اقدامات بسیجیان سپاه امام رضا(ع) در سطح شهرستان پرداخت و خاطر نشان کرد: در سطح شهرستان البرز بیش از ۲۸۵ برنامه توسط بسیج در رده های مختلف اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در ادامه برگزاری شورای ادارای شهرستان با حضور روسای ادارات و دستگاه های خدمات رسان توسط بسیج ادارات در مقر سپاه را یکی از برنامه های پیش رو قید کرد و افزود: دیدار با ائمه جمعه های محمدیه والوند، برگزاری رزمایش سراسری گروه های جهادی در قالب ۱۲۰ گروه همزمان با سراسر کشور از برنامه های هفته بسیج خواهد بود.

سرهنگ طاهرخانی برگزاری نشست های بصیرتی در راستای تبیین عملکرد ۴۲ ساله انقلاب توسط رده های مختلف بسیج، تجلیل از نخبگان، جهاگران بسیجی هم در عرصه سلامت و هم گروه های جهادی و فضای مجازی، تجلیل از ایثارگران و خانواده های شهدا، دیدار با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خانواده های شهدا و توجه به محافل قرآنی را هم از دیگر برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همزمان با سراسر کشور و استان قزوین رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان البرز در روز سوم آذر ماه توسط گردان های امام‌حسین(ع)، بیت المقدس، عاشورا و گردان کوثر در سالن یادگار امام خمینی(ره) شهر الوند برگزار خواهد شد.

وی برگزاری میز خدمت با همکاری بسیج ادارات در نماز جمعه شهرهای الوند و محمدیه را هم از دیگر برنامه های مهم هفته بسیج در شهرستان البرز برشمرد.

فرماندهی سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز سپس به اقدامات و فعالیت های شش ماهه پرداخت و گفت: تمامی اقدامات انجام شده توسط بسیجان شهرستان البرز در رستای تحقق شعار محوری بسیج پاره تن مردم است انجام شده است که مهمترین آنها مبارزه با ویروس کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی که در اجرای این طرح بیش از ۴۰۰ هزار ماسک بین مردم توزیع گردید که ۲۰۰ هزار آن توسط کارگاه هایی که خود بسیج دایر کرده بود تهیه و توزیع شد ومابقی نیز توسط خیرین اهدا شده بود که بین مردم در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توزیع و اهدا گردید.

وی به ایجاد سه مرکز واکسیناسیون در سطح شهرستان البرز در شهرهای الوند، بیدستان و شریفیه اشاره کرد و افزود: سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز با آگاهی از آغاز واکسن مردم عزیز و کمبود نیروی انسانی، با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز، جمعیت هلال احمر نیروهایی را در این زمینه اموزش داده و آنها را اعزام به این مراکز نموده تا در امر واکسناسیون نیروهای بهداشتی را کمک و همراهی نمایند که در همین راستا بیش از ۴۰ هزار نفر در سه مرکز ایجاد شده واکسن دریافت کردند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) راه اندازی ۱۱ ایستگاه سلامت در قالب طرح شهید سلیمانی در سطح شهرستان البرز راهم از دیگر اقدامات بسبج در رده های مختلف برشمرد و اضافه کرد: توزیع بیش از ۷۰۰ بسته معیشتی و ۷۳۰ بسته بهداشتی هم توسط بسیجیان این شهرستان در شش ماهه اوا سال انجام شد.

سرهنگ طاهر خانی در ادامه به برگزاری نشست های بصیرتی در قالب برنامه های فرهنگی اشاره و تصریح کرد: باتوجه به اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب تمام‌ تلاش خود را برای ایجاد یاس و ناامیدی دربین مردم انجام داد که بیش از ۳۵۰ نشست بصیرتی توسط پایگاه های بسیج، محله به محله و کوچه به کوچه برگزار شد که دیدیم با تمام تلاش دشمنان خارجی وداخلی این فتنه هم شکست خورد و توسط مردم عریز خنثی گردید.

وی به فعالیت های سازندگی در شهرستان البرز توسط بسیج پرداخت و خاطر نشان کرد: توسط بسیجیان شهرستان البرز ۸ خانه محرومین بازسازی و احداث گردید و همچنین اعزام نیروهای جهادی بسیجی به مناطق سیل زده شهرهای آوج و الموت جهت کمک به سیل زدگان از دیگر اقداماتی بود که در شش ماهه اول سال جاری انجام شد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز به توزیع بیش از ده هزار بسته معیشتی در ۵ مرحله بین مردم اشاره کرد و افزود: توسط بسیجیان شهرستان البرز علاوه بر توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بیش از ۶۰۰ بسته لوازم التحریر و ۵۰۰ بسته معیشتی و همچنین ۲۳ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها