خبرهای داغ:

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان معارفه شد

شاهرود_آیین تکریم و معارفه معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۵۷۹
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان معارفه شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، در حاشیه همایش تجلیل از مواکب راهپیمایی نمادین اربعین در سالن سینما مهر شاهرود آیین تکریم و معارفه معاون فرهنگی این اداره کل برگزار شد.
در این مراسم که با حضور مسئولان شهرستان، مسئولان هیئات مذهبی، مواکب، خادمین اربعین و شبکه‌های مردمی وابسته به سازمان تبلیغات برگزار شد حجت الاسم حسین روحانی نژاد تکریم و حجت الاسلام علیرضا قنبری به عنوان معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان معارفه شد.
در متن حکم انتصاب حجت الاسلام قنبری که از سوی حجت الاسلام دکتر عباس عبدللهی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان امضا شده، آمده است:
برادر گرامی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا قنبری.
اینک که در گام دوم حرکت پرافتخار نهضت انقلاب اسلامی ایران، مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی کشور ذیل تدابیر و منویات رهبر حکیم و فرزانه نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر تحول و جوانگرایی و مردم محوری گام نهاده است، حضرتعالی را که بحمدالله از نخبگی علمی و دانش و تجارب موفق در راهبری و مدیریت مجموعه‌های فرهنگی – مذهبی در ساختار‌های دولتی و مردمی برخوردار هستید به مسئولیت خطیر 《معان فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان》منصوب می‌نمایم.
ایجاد اتاق وضعیت استان در شبکه‌های اجتماعی متصل به اداره کل، انتظام و انسجام تشکیلاتی و ارتقای کارآمدی فعالیت‌ها در راستای راهبرد‌های کلان سازمان تبلیغات اسلامی کشور، اهم انتظارات اینجانب از حضرتعالی است.
امید واثق دارم با همت و تلاش و رعایت اخلاق و اخلاص در عمل، ذیل توجهات خاصه حضرت حق تعالی و مقام ولایت عظمی ارواحنا فداه در مسیر خدمت موثر به نهضت و مردم شریف استان سمنان پیروز و سربلند باشید.
عباس عبدللهی
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار