خبرهای داغ:

۱۳ واحد تولیدی و صنعتی راکد شاهرود به چرخه تولید بازگشت

شاهرود_فرماندار شاهرود گفت: ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی راکد در نیمه نخست امسال پس از حل مشکلات به چرخه تولید بازگشت.
کد خبر: ۹۳۹۰۴۱۲
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

۱۳ واحد تولیدی و صنعتی راکد شاهرود به چرخه تولید بازگشتبه گزارش خبرگزاری بسیج، ابوطالب جلالی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان شاهرود در فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: در ۶ ماه نخست امسال ظرفیت ۲۲ واحد تولیدی افزایش یافت که از این تعداد ۲ واحد در حوزه کشاورزی و بقیه مربوط به میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.
او ادامه داد: در این مدت ۱۶ طرح با پیشرفت بالای ۶۰ درصد نیز در شهرستان شاهرود به بهره برداری رسید که حوزه صنعت، معدن و تجارت بیشترین سهم را در بین این واحد‌ها داشت.
فرماندار شاهرود با اشاره به فعالیت یک هزار و ۴۱۴ واحد تولیدی در این شهرستان افزود: از این تعداد یکهزار و هفت واحد در حوزه جهاد کشاورزی، ۱۸ مورد در حوزه صنعت، معدن و تجارت و ۱۸۸ واحد نیز زیر نظر میراث فرهنگی، گرشگری و صنایع دستی است.
جلالی با بیان اینکه یک هزار و ۱۱۳ واحد تولیدی در شاهرود با ظرفیت کامل فعالیت می‌کند، یادآور شد: با وجود این فقط ۹ مورد مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت است.
او به وجود ۲۴ واحد تولیدی راکد در شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۱۷ مورد سهم صنعت، معدن و تجارت و هفت واحد نیز در حوزه اداره 
جهاد کشاورزی است.
فرماندار شاهرود اضافه کرد: هم اکنون ۷۹ طرح تولیدی در این شهرستان دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که در این میان صنعت، معدن و تجارت بیشترین سهم را دارا است.
در این نشست مسوولان دستگاه‌های اجرایی، صاحبان واحد‌های تولیدی و چند تن از روسای بانک‌ها نیز دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار