مسئول بسیج محلات سپاه کربلا خبر داد

برپایی نمایشگاه و جشنواره اسوه در ساری

ساری-حجت الاسلام عطاریه گفت: سازمان بسیج مستضعفین با ایده نمایشگاه و جشنواره انتخاب پایگاه‌های اسوه به دنبال کشف استعداد‌های برتر است.
کد خبر: ۹۳۹۰۱۵۶
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «محمدعلی عطاریه» در حاشیه نشست خبری فرمانده سپاه کربلا به همراه مراسم رونمایی از پوستر جشنواره اسوه ویژه هفته بسیج که در سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا برگزار شد، گفت:هر سال برای نشان دادن قله بسیج مطلوب یک الگوی میدانی به مخاطب خود معرفی می‌کنیم.

مسئول بسیج مساجد ومحلات سپاه کربلا افزود: این جشنواره به منظور تکریم و گرامیداشت ارکان مساجد و ایجاد فرصت رقابت سالم و سازنده برای ارتقاء سطح کیفی پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرا می‌شود.

حجت الاسلام عطاریه با بیان اینکه مخاطب نمایشگاه و جشنواره اسوه بسیجیان و فعالان در حوزه بسیج هستند، افزود: همچنین عوام مردم هم مخاطب جشنواره اسوه هستند که می‌توانند با خدمات و موقیت‌های بسیج آشنا شوند و علاوه برآشنایی در حوزه بهره برداری هم وارد شود.

مسئول بسیج مساجد ومحلات سپاه کربلا از برپایی نمایشگاه جشنواره اسوه در حسینیه عاشقان کربلا درقالب ۶۰ غرفه خبر داد و ادامه داد: پایگاه‌های چندعرصه‌ای شامل تعلیم و تربیت، علمی پژوهشی، فرهنگی، نمایشی و... فعالیت خواهند کردند.

حجت الاسلام عطاریه از برپایی غرفه اقتصادمقاومتی، بسیج طلاب و... خبر داد و یادآورشد: ۲۹آبان ماه جاری تا ۵آذرماه سال جاری از ساعت ۹صبح تا ۱۲ و عصر از ساعت ۱۵تا۲۰ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه اسوه را یک پایان برای آغاز می‌بینیم یعنی پایان سال گذشته بسیج و آغاز سال جدید بسیج است، گفت: لذا این جشنواره می‌تواند مولفه جذب باشد و مراجعین می‌توانند در حوزه‌های مختلف علاوه بر ارائه آموزش از آموزش‌های غرفه‌های نمایشگاه بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام عطاریه با بیان اینکه یکی از داوران اصلی این جشنواره مردم هستند، گفت: غرفه‌های برتر با داوری مردم معرفی و تجلیل می‌شوند.

مسئول بسیج مساجد ومحلات سپاه کربلابا بیان اینکه در برگزاری این جشنواره به دنبال ایجاد محلات مهدوی در سطح استان هستیم، افزود: آرمان ما این است اگر پایگاهی در دامنه، میانه و قله این هدف باشد پایگاه اسوه معرفی و تجلیل می‌شوند.

به گفته حجت الاسلام عطاریه سازمان بسیج مستضعفین با ایده نمایشگاه و جشنواره انتخاب پایگاه‌های اسوه به دنبال کشف استعداد‌های برتر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار