خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان خنج:

اجرای بالغ بر ۲۰۰ برنامه در سطح شهرستان در هفته بسیج/ نمایشگاه بزرگ رزمی و فرهنگی، مهم‌ترین برنامه امسال است

فرمانده سپاه شهرستان خنج از اجرای بالغ بر ۲۰۰ برنامه در سطح این شهرستان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۹۸۸۳
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ مهدی قادری فرمانده سپاه شهرستان خنج در نشست خبری هفته بسیج که با حضور اصحاب رسانه شهرستان برگزار گردید، ضمن گرامیداشت این ایام، گفت: ان‌شاءالله به فضل الهی امسال هفته بسیج را متفاوت‌تر از گذشته اجرا خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز خواهد شد و تا ۵ آذر ادامه خواهد داشت و شعار امسال نیز "بسیج، پاره تن مردم" می‌باشد.

فرمانده سپاه خنج عنوان کرد: در طول هفته بسیج بالغ بر ۲۰۰ برنامه در سطح شهرستان خواهیم داشت که مهمترین آنها دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان، رزمندگان و بسیجیان با حضور کلیه مسئولین شهرستان، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، تکریم مدافعان سلامت، برگزاری شب شعر و شب خاطره دفاع مقدس، رژه اقتدار بسیجیان شهرستان و اجتماع سراسری بسیجیان شهرستان در سالن ۹ دی، می‌باشد.

سرهنگ قادری افزود: برپایی نمایشگاه‌های مختلف در سطح شهرستان، برگزاری گشت‌های رضویون، تقدیر از بسیجیان طرح شهید سلیمانی، اجرای رزمایش نذر خون در چندین نقطه شهرستان، برگزاری اردوهای جهادی در مناطق نیازمند، برپایی میزخدمت با حضور مسئولین و ویزیت رایگان بیماران با حضور پزشکان عمومی و متخصص، از دیگر برنامه‌های این هفته می‌باشد.

وی ادامه داد: در طول هفته بسیج، مسابقات فرهنگی و هنری و پویش نوجوان خلاق در فضای مجازی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، محفل انس با قرآن، جلسات مشاوره در حوزه‌های مختلف، کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد، نشست‌های بصیرتی در خصوص آسیبهای اجتماعی و پیاده‌روی خانوادگی نیز خواهیم داشت.

فرمانده سپاه خنج در بخش دیگری از صحبتهای خود به مهم‌ترین برنامه‌ هفته بسیج اشاره نمود و گفت: مهم‌ترین برنامه‌ای که ان‌شاءالله در هفته بسیج قصد اجرای آن را داریم، نمایشگاه بزرگ رزمی و فرهنگی با عنوان "شکوه اتحاد و مقاومت" بوده که در حوزه جنگ نرم و جنگ سخت می‌باشد.

سرهنگ قادری عنوان کرد: این نمایشگاه شامل غرفه‌هایی با موضوعات حجاب و عفاف، مهدویت، فضای مجازی و دستاوردهای بسیجیان در این حوزه، آسیبهای اجتماعی، شناخت شهر خنج و پیشینه فرهنگی و تاریخی آن، شجره طیبه صالحین، اقتصاد مقاومتی، طرح شهید سلیمانی و مدافعین سلامت بوده که در روزهای سوم تا پنجم آذرماه در محل سپاه برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: علاوه بر حوزه جنگ نرم که در نمایشگاه به آن می‌پردازیم، در حوزه جنگ سخت نیز بازسازی برخی از صحنه‌های دفاع مقدس و نمایشگاه ادوات جنگی و نظامی خواهیم داشت.

فرمانده سپاه شهرستان خنج با اشاره به برگزاری دو ویژه‌برنامه در حاشیه این نمایشگاه، گفت: در شب نخست (چهارشنبه شب)، یادواره شهدا با حضور سردار نوراللهی معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین(ع) خواهیم داشت و در شب دوم نیز (پنج‌شنبه شب)، در خدمت سرکار خانم الهام چرخنده یکی از هنرمندان کشور و سفیر عفاف و حجاب هستیم که این برنامه همراه با روایت‌گری شهدا بوده و فرصت بسیار مناسبی نیز جهت حضور خواهران خواهد بود.

سرهنگ قادری در پایان برپایی این نمایشگاه را حاصل کار تیمی و همکاری تمامی مجموعه‌های شهرستان دانست و از همکاری و همراهی مسئولین، خیرین، رزمندگان و بسیجیان، تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار