خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی؛

مشکل حوزه سلامت استان در بخش اعتبارات و نیروی انسانی است

دکتر محمدبیگی گفت: دانشگاه علوم پزشکی سه دهه در استان خدمت می کند اما استان عقب ماندگی های ویژه در حوزه سلامت به لحاظ اعتباری و بودجه و منابع انسانی دارد و به لحاظ این عوامل دانشگاه امکان بروز و ظهور نداشته است.
کد خبر: ۹۳۸۹۳۸۴
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به فعالیت دکتر نامدار رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: از لحاظ سطوح علمی و عملیاتی و جهادی از نیروهای فوق العاده استان قزوین بوده و بعنوان فرمانده خط مقدم مقابله با کرونا تلاش های بسیار ارزنده ای را ارائه داد که بی شک باقیات و صالحاتی برای وی می باشد.

وی گفت: دکتر نامدار از ابتدا فعالیت خود را با شیوع بیماری کرونا شروع کرد و امیدواریم این تغییرها باعث خدمت رسانی بیشتر برای پی در عرصه های مختلف باشد.

دکتر محمدبیگی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی سه دهه در استان خدمت می کند اما استان عقب ماندگی های ویژه در حوزه سلامت به لحاظ اعتباری و بودجه و منابع انسانی دارد و به لحاظ این عوامل دانشگاه امکان بروز و ظهور نداشته است.

نماینده مردم استان عنوان کرد: در دانشگاه در بخش متخصص بیهوشی و جراح مشکل داریم و در حال حاضر این کادر با شیفت اضافه در حال فعالیت هستند.

وی افزود: به لحاظ سرانه تخت از لحاظ کشوری پایین تر هستیم و بیش از ۷۰ درصد زیرساخت های بیمارستانی استان فرسوده است. در حالی که معروفترین برند های غذایی کشور در استان قزوین فعالیت می کنند اما متاسفانه یک دانشکده غذایی در استان نداریم لذا خواهش ما این است که وزارت بهداشت، استان را در این حوزه یاری رساند.

دکتر محمدبیگی در ادامه یادآور شد: دکتر دیده بانی از رویش های انقلاب و از گام دومی ها هستند که امیدواریم با حمایت وزارتخانه بتوانند خدمات را به بهترین شکل ارایه داده و جبران کننده عقب ماندگی های استان در حوزه سلامت باشند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها