امام جمعه ساوه خادمیار رضوی شد

حجت الاسلام رحیمی:منصب خادمی امام رئوف بالاترین منصب است

حجت الاسلام رحیمی گفت: خدمت در زیر پرچم ولی‌نعمت ایرانیان امام رضا علیه السلام افتخار و توفیق بزرگی بوده و منصب خادمی امام رئوف بالاترین منصب است.
کد خبر: ۹۳۸۹۰۷۱
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه در جریان دیدار امام جمعه ساوه با مسئول و اعضای ستادی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان ساوه، حجت الاسلام دکتر جعفر رحیمی با پوشیدن لباس فرم خادمیاری رسما به عضویت کانون مرکزی خدمت رضوی این شهرستان درآمد.


امام جمعه ساوه در این دیدار گفت: خدمت در زیر پرچم، ولی نعمت ایرانیان امام رضا علیه السلام افتخار و توفیق بزرگی بوده و منصب خادمی امام رئوف بالاترین منصب است.


حجت الاسلام جعفر رحیمی با اشاره به تلاش خادمیاران رضوی برای زدودن غبار فقر از چهره نیازمندان اظهار کرد: کریم‌ترین انسان‌ها به خدای تعالی افرادی هستند که نسبت به همنوعان خود کریم و مهربان هستند و با دستگیری از نیازمندانی که فرستاده خداوند هستند در کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه و سنت حسنه انفاق اهتمام دارند.


وی در ادامه با بیان اینکه نماز جمعه مظهر وحدت است افزود: امام جمعه و ستاد نماز جمعه نخ وحدت هستند و در سایه اتحاد است که می‌توان برای حل مشکلات جامعه و پیشرفت شهرستان برنامه ریزی و تدبیر کرد.


در این دیدار سیدرضا طباطبایی مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان ساوه نیز به بیان گزارشی از فعالیت‌های این کانون در شهرستان ساوه پرداخت و گفت: ۱۹ کانون تخصصی در کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان ساوه ارائه دهنده خدمات تخصصی در حوزه سلامت، بانوان، ایثار و شهادت، جوانان، حقوقی، خبر و فضای مجازی، و ... در کنار ۹ کانون عمومی در مساجد و محلات شهرستان دایر و هدف از فعالیت آنان رسیدگی به مشکلات نیازمندان و فقرزدایی است.


وی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون هفت راس گوسفند قربانی، ۴۰۰ کارت نان، ۵۰۰ بسته معیشتی و مقادیر قابل توجهی کالا‌های مورد نیاز خانوار‌ها بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار