خبرهای داغ:

رشد هفت پله‌ای حوزه تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

شاهرود_ دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در حوزه تحقیقات و فناوری رتبه چهارم دانشگاه‌های تیپ ۳ را کسب و نسبت به سال گذشته‌ها پله رشد داشته است.
کد خبر: ۹۳۸۸۷۰۳
|
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴

‍به گزارش خبرگزاری بسیج، دانشگاه علوم پزشکی شاهرود رتبه چهارم را در بین دانشگاه‌های تیپ ۳ کسب نمود که با رشد هفت پله‌ای نسبت به سال گذشته توام بوده است.
معاونت تحقیقات و پژوهش این دانشگاه در محور ساختار رتبه اول را در بین دانشگاه‌های تیپ ۳ کسب نموده است، این محور از شاخص‌های مطالعات کوهورت وبیوبانک، آزمایشگاه جامع تحقیقات، برنامه‌های ثبت، زیر ساخت فناوری، اطلاعات و انتشارات مجلات و ترجمان دانش، توسعه تحقیقات دانشجویی، اخلاق در پژوهش و توسعه ظرفیت انسانی تشکیل شده است.
شهربانو گلی افزود: این ارزیابی هر ساله در محور‌های تولید دانش، علم و فناوری و ساختار تحقیقات و فناوری، محور اثرگذاری پژوهش (جدید) صورت می‌گیرد.
مدیر توسعه پژوهش، ارزیابی تحقیقات و هماهنگی مراکز تحقیقاتی گفت: مطابق نتایج اعلام شده دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در شاخص‌های اخلاق در پژوهش، کوهورت و بیوبانک موفق به کسب رتبه یک کشوری شده است
او بیان کرد: کسب رتبه یک کشوری در زمینه اخلاق در پژوهش‌های پزشکی مرهون سیاست تصویب پایان نامه و طرح‌های مبتنی بر اصول کامل اخلاقی و نظارت اخلاقی بر اجرای صحیح آن‌ها می‌باشد که با کارشناسی دقیق دبیر، اعضا و کارشناسان کارگروه اخلاق انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار