خبرهای داغ:
استاندار قزوین؛

اخلاق، عامل بازدارنده جامعه از ارتکاب به جرائم است

استاندار قزوین گفت: اخلاق، پایه و اساس تمام امور جامعه است و اگر اخلاق آسیب ببیند تمام ارزش های جامعه تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۳۸۸۶۷۸
|
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

قزوین-به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، همایش مدیریت پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح با حضور فرماندهان نیروهای مسلح استان، مسوولان دستگاه قضایی و اجرایی استان برگزار شد.

هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در این مراسم ضمن تقدیر از سردار آتانی و اعضای شورای تامین استان قزوین بیان کرد: اعضای شورای تامین استان قزوین، همراهی امین برای بنده و مردم استان قزوین بودند و تلاش آنها در اجرای مأموریت ها بسیار قابل تقدیر است چرا که برکات این همکاری برای استان بسیار زیاد بود بنده قدرشناس همه شما فرماندهان نیروهای مسلح چه سرداران پیشین و چه سرداران حال حاضر هستم.

وی گفت: در شورای تامین استان همکاری و همدلی بسیار خوبی وجود داشت و در حوزه قضایی نیز همین روند برای خدمت به مردم وجود داشت. این همدلی و همزبانی برکات زیادی را در استان ایجاد کرد. روزی که به این استان آمدم با خدا و شهدا عهد کردم که از این امانت یعنی خدمت برای مردم نگهداری کنم.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه یکی از خصوصیات انسان در معرض خطا قرار گرفتن است اظهار کرد: تمام تلاش ما این بود که در طول مسوولیت خود از روزنه سیاسی و جریانی به مسایل مردم نگاه نکنیم بلکه از روزنه عام کشور مشکلات استان را بررسی و رسیدگی نماییم.

جمالی پور عنوان کرد: در ارزیابی های امنیتی و سال اخیر خدا را شاکریم که همکاری و تعامل نیروهای مسلح با مدیریت اجرایی استان، قزوین را به عنوان امن ترین استان کشور تبدیل کرد و این توفیق بزرگی برای استان است.

وی افزود: اخلاق، پایه و اساس تمام امور جامعه است و اگر اخلاق آسیب ببیند تمام ارزش های جامعه تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. امیدوارم که انسجام و همدلی در استان روز به روز بیشتر شود و شرایط بهتری برای مردم استان رقم بخورد.

جمالی پور گفت: نباید اجازه بدهیم بی اخلاقی ها که سبب جرایم است در جامعه شکل گیرد چرا که بعضاً بی اخلاقی ها در قالب ارزش ها شکل می گیرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار