آئین ازدواج آسان 80 زوج جوان، به همت سپاه استان تهران

هشتاد زوج جوان، آئین ازدواج خود را به همت سپاه استان تهران در شهرستان شهریار برگزار کردند.
کد خبر: ۹۳۸۸۴۸۳
|
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران: " باغ تالار رُز شهرستان شهریار"، صُبحگاه امروز به مناسبت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و امام‌حسن عسگری(ع)، میزبان و نظاره گر مقدس ترین و آسان ترین جشن ها بود، جشن ازدواج 80 زوج ،که با حضور سردار "احمد ذوالقدر"، فرمانده سپاه استان تهران و به همت این نهاد، خانواده کوچک و گرم خود را تشکیل دادند.

حضور گروه های هنری و پذیرایی باشکوه، صُبح خاطره انگیزی را برای این نو عروسان و دامادها ساخت.

"منوچهر سالاروند"، معاون روابط عمومی سپاه استان تهران، در حاشیه این مراسم و در مصاحبه ای کوتاه به خبرنگار بسیج توضیح داد: این جشن در راستای ایجاد انگیزه، ترویج فرهنگ ازدواج آسان و فرزند آوری برگزار شد، که سپاه استان سعی کرد در این امر خیر پیشگام باشد.

"زارع"، مسئول فرهنگ خانواده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران نیز در اینباره تصریح کرد: این برنامه پیرامون بحث ازدواج آسان و آغاز یک زندگی مهدوی صورت پذیرفت و با توجه به شرایط کرونا، که انجام جشن و شادی مقدور نبود، حتی الامکان سعی کردیم که در روزها آغاز زندگی این عزیزان یک‌ مجلس شادی را برای آنها برگزار کنیم.

وی همچنین تشکیل و تحکیم خانواده را از اهداف اصلی این مراسم عنوان کرد.

در ادامه این مراسم، سردار "احمد ذوالقدر" فرمانده سپاه استان تهران نیز، در مورد نقش خانواده در جامعه امروزی اظهار داشت: خانواده در بین تمامی جوامع بشری به عنوان اساسی‌ترین نهاد اجتماعی زیربنای جوامع و منشاء فرهنگ‌ها، تمدّن‌ها و تاریخ بشر بوده است.

وی افزود، پرداختن به این بنای مقدّس بنیادین و حمایت و هدایت آن به جایگاه واقعی و متعالی‌ خود، همواره سبب اصلاح خانواده بزرگ انسانی و غفلت از آن، موجب دور شدن بشر از حیات حقیقی و سقوط به ورطة هلاکت و ضلالت بوده است.

فرمانده سپاه استان تهران ادامه داد: اسلام به عنوان یک مکتب انسان‌ساز، بیشترین عنایت را به تکریم، تنزیه و تعالی خانواده دارد و این نهاد مقدّس را کانون تربیت و مهد مودّت و رحمت می‌شمرد.

انتهای پیام//

ارسال نظرات
آخرین اخبار